ჩვენ ვაკანსიების სერვისი გავუშვით: გამოაქვეყნეთ ვაკანსიები და მიიღეთ უკუკავშირი!

რატომ უჩივის Dude With The Sign ექაუნთი ცნობილ ბრენდებს?

@dudewithsign პოპულარული ინსტაგრამის ექაუნთია. აქ შეხვდებით მზისსათვალიანი, მაღალი კაცის ფოტოებს, რომელსაც ხელში მუყაოს ბანერი უჭირავს. ბანერზე ყოველდღიური ცხოვრებიდან სასაცილო ფრაზები წერია. 

ფოტოზე გამოსახული კაცი სეთ ფილიპსია, Jerry Media-ის თანამშრომელი. Jerry Media ელიოტ ტებელემ დააარსა პოპულარული ინსტაგრამ მიმების ექაუნთიდან @fuckjerry.

სეთ ფილიპსის ინსტაგრამ ანგარიშს 8 მილიონი გამომწერი ჰყავს და ისეთ ბრენდებს უკეთებს რეკლამებს, როგორებიცაა: Wingstop, CVS, Dunkin' და სხვა.

კომენტარის დატოვება
რატომ უჩივის Dude With The Sign ექაუნთი ცნობილ ბრენდებს?

@dudewithsign პოპულარული ინსტაგრამის ექაუნთია. აქ შეხვდებით მზისსათვალიანი, მაღალი კაცის ფოტოებს, რომელსაც ხელში მუყაოს ბანერი უჭირავს. ბანერზე ყოველდღიური ცხოვრებიდან სასაცილო ფრაზები წერია. 

ფოტოზე გამოსახული კაცი სეთ ფილიპსია, Jerry Media-ის თანამშრომელი. Jerry Media ელიოტ ტებელემ დააარსა პოპულარული ინსტაგრამ მიმების ექაუნთიდან @fuckjerry.

სეთ ფილიპსის ინსტაგრამ ანგარიშს 8 მილიონი გამომწერი ჰყავს და ისეთ ბრენდებს უკეთებს რეკლამებს, როგორებიცაა: Wingstop, CVS, Dunkin' და სხვა.

FJerry-მ და მისმა სხვა შვილობილმა ბიზნესებმა 2022 წელს მინიმუმ შვიდ ბრენდს უჩივლეს, რომლებიც სეთის სურათს რეკლამისთვის იყენებდნენ და სოციალურ ქსელებში მიმებს ნებართვის გარეშე აქვეყნებდნენ.

ბრენდები, რომლებსაც fjerry-იმ უჩივლა, არიან: Avid, All Access Dietetics, Itchy, BruMate, RQ Insurance და Snak Club.

მაგალითად, Snak Club-მა გამოაქვეყნა ფოტო, რომელშიც სეთს ეჭირა აბრა წარწერით — «Eat more Snak Club». ფოტოზე მონიშნულია @dudewithsign, რამაც დაბნეულობა გამოიწვია — მომხმარებლები ვერ მიხვდნენ, იყო თუ არა ეს შეთანხმებული პარტნიორობა.

სარჩელები ძირითადად პოსტის წაშლით მთავრდებოდა.

«FJerry-ს ესმის ინტერნეტის ვირუსული ბუნების — და უყვარს, როდესაც ადამიანები აზიარებენ მის პოსტებს არაკომერციული მიზნებისთვის. თუმცა, ზოგიერთი კომპანია პოსტებს ცვლის საკუთარი კომერციული რეკლამის შესაქმნელად. ეს არღვევს fjerry-ის საავტორო უფლებებს და ნიშნავს, რომ fjerry და სეთ ფილიპსი მხარს უჭერენ იმ კონკრეტულ ბრენდს, რაც მცდარია» — განუცხადა BuzzFeed News-ს ჯეფრი ლინდენბაუმმა, FJerry-ის ადვოკატმა.

იურიდიული თვალსაზრისით, Jerry Media-ის საავტორო უფლებები ირღვევა — ბრენდები იყენებენ Jerry Media-ის პოსტებს ისე, თითქოს Jerry Media მათი მხარდამჭერია.

იურისტი რობერტ ფრეუნდი ამბობს, რომ მიმების ხასიათის გამო ესმის, რატომ დაუშვეს ბრენდებმა ასეთი შეცდომა ადვილად.

Jerry Media-ის პოზიცია მიმების მფლობელობასა და გამოყენებასთან დაკავშირებით ყოველთვის ასეთი მკაფიო არ იყო. ანგარიშს — @fuckjerry, რომელის საფუძველზეც Jerry Media შექმნა, თავადაც აკრიტიკებდნენ მიმების მოპარვის გამო. წლების განმავლობაში @fuckjerry სხვა ადამიანების დაწერილი ტვიტების სქრინშოთებს აქვეყნებდა. 

2019 წელს პოპულარული იყო ჰეშთეგი — #fuckfuckjerry. ცნობილი სახეები, მაგალითად ემი შუმერი და ჯონ მულენი, მოუწოდებდნენ ხალხს, გაეუქმებინათ @fuckjerry-ის გამოწერა ხუმრობების მოპარვის გამო.

ტებელემ და მისმა ძმამ მორისმა გამოუშვეს ტეკილას ბრენდი Jaja, რომელიც ინსტაგრამზე პოპულარიზაციისთვის ცნობილი ადამიანების მიმებს იყენებდა. საბოლოოდ Jaja-მ ინსტაგრამიდანწაშალა ცნობილი ადამიანების მიმები. 

Google-ს მრავალმილიარდიანი სასამართლო პროცესი ემუქრება
Google-ს მრავალმილიარდიანი სასამართლო პროცესი ემუქრება
თემის მიხედვით
Google-ს მრავალმილიარდიანი სასამართლო პროცესი ემუქრება
ყველაზე დიდი თაღლითობა გერმანიის ისტორიაში - Wirecard-ის საქმეზე სასამართლო დაიწყო
ყველაზე დიდი თაღლითობა გერმანიის ისტორიაში — Wirecard-ის საქმეზე სასამართლო დაიწყო
თემის მიხედვით
ყველაზე დიდი თაღლითობა გერმანიის ისტორიაში — Wirecard-ის საქმეზე სასამართლო დაიწყო
dev.ge-ზე ვაკანსიების სერვისი ამოქმედდა
dev.ge-ზე ვაკანსიების სერვისი ამოქმედდა
თემის მიხედვით
dev.ge-ზე ვაკანსიების სერვისი ამოქმედდა


ასევე წაიკითხეთ
ტექნიკურმა ხარვეზმა 5 მარტს Facebook-ისა და Instagram-ის დროებით გათიშვა გამოიწვია
ტექნიკურმა ხარვეზმა 5 მარტს Facebook-ისა და Instagram-ის დროებით გათიშვა გამოიწვია
ტექნიკურმა ხარვეზმა 5 მარტს Facebook-ისა და Instagram-ის დროებით გათიშვა გამოიწვია
Facebook და Instagram AI-ის მიერ გენერირებულ სურათებს შესაბამის აღნიშვნას გაუკეთებენ
Facebook და Instagram AI-ის მიერ გენერირებულ სურათებს შესაბამის აღნიშვნას გაუკეთებენ
Facebook და Instagram AI-ის მიერ გენერირებულ სურათებს შესაბამის აღნიშვნას გაუკეთებენ
WSJ: Instagram Reels მომხმარებლების ნაწილს ბავშვთა სექსუალიზებულ კონტენტს უჩვენებს
WSJ: Instagram Reels მომხმარებლების ნაწილს ბავშვთა სექსუალიზებულ კონტენტს უჩვენებს
WSJ: Instagram Reels მომხმარებლების ნაწილს ბავშვთა სექსუალიზებულ კონტენტს უჩვენებს
Meta 16 წლამდე ასაკის პირებისთვის მშობელთა კონტროლის კანონების გამკაცრებას ითხოვს
Meta 16 წლამდე ასაკის პირებისთვის მშობელთა კონტროლის კანონების გამკაცრებას ითხოვს
Meta 16 წლამდე ასაკის პირებისთვის მშობელთა კონტროლის კანონების გამკაცრებას ითხოვს
განხილვა
კომენტარები ჯერ არაა.