5 ლინკი ერთის ნაცვლად Instagram-ის Bio-ში
Instagram-ის მომხმარებლებს ახლა შეუძლიათ თავიანთი პროფილის ბიოში ხუთამდე ბმული დაამატონ. ამ დრომდე პლატფორმა მხოლოდ ერთი ლინკის მიბმის საშუალებას იძლეოდა.
Instagram-ის მომხმარებლებს ახლა შეუძლიათ თავიანთი პროფილის ბიოში ხუთამდე ბმული დაამატონ. ამ დრომდე პლატფორმა მხოლოდ ერთი ლინკის მიბმის საშუალებას იძლეოდა.
პლატოფრმის ახალი ფუნქცია პირველად Meta-ს აღმასრულებელმა დირექტორმა, მარკ ცუკერბერგმა გაამხილა. მისი თქმით, ეს კრეატორებს საზოგადოებასთან გაუმჯობესებული კომუნიკაციის საშუალებას მისცემს. ცუკერბერგმა ასევე აღნიშნა, რომ ბიოში მრავალი ბმულის დამატების შესაძლებლობა, მომხმარებლების მხრიდან, ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი ცვლილება იყო.
მანამდე მომხმარებლები ინსტაგრამის bio-ს ხშირად Linktree-ს ბმულს ამაგრებდნენ, რომელიც ბევრი სხვადასხვა ლინკის გამოქვეყნების საშუალებას იძლევა. Linktree სწორედ bio-ს ბმულის ინსტრუმენტად შეიქმნა. მის მომხმარებლებს შორის მსოფლიოში ცნობილი მომღერლები, მსახიობები, სპორტსმენები და ინფლუენსერები იყვნენ, ასვეე — უმსხვილესი კომპანიები.
ახლა ინსტაგრამის პროფილზე მრავალი ბმულის დამატების შესაძლებლობა ყველა ანგარიშს აქვს, მათ შორის ბიზნესისა და კრეატორების ანგარიშებსაც. ფუნქციის გამოსაყენებლად მომხმარებლებმა პროფილი უნდა დაარედაქტირონ და ბმულები სასურველი თანმიმდევრობით დაალაგონ.
Instagram-ის განცხადებით, ეს ფუნქცია მიმდევრებს სხვადასხვა კონტენტის აღმოჩენას გაუმარტივებს, რადგან კომპანიამ ბიოში Tik-Tok-ის, YouTube-სა და ცხადია, Facebook-ის ლინკების დამატებაც შესაძლებელი გახადა.
ბმულები არა ბრაუზერის ცალკეულ ფანჯარაში, არამედ თავად აპლიკაციაში იხსნება. მომხმარებლებს, რომლებსაც ჩაშენებულ ბრაუზერზე გადასვლა სურთ, როგორიცაა Safari ან Chrome, გვერდის ზედა ნაწილში არსებულ «სამწერტილიან» მენიუს უნდა დააკლიკონ და სისტემის ბრაუზერში გახსნა აირჩიონ.
ბმულებზე გაფართოებული წვდომის დაშვებით, Instagram-ს პოტენციურად შეუძლია, კრეატორები პლატფორმაზე დააბრუნოს. მაგალითად, Tik-Tok ამჟამად ბიოში ბმულებს მხოლოდ ბიზნეს ანგარიშებისთვის უშვებს, რაც რეგულარული მომხმარებლებისა და კრეატორების საქმეს ართულებს. ექსპერტები არ გამორიცხავენ, რომ Instagram-ის გადაწყვეტილება Tik-Tok-ის მკაცრი შეზღუდვების გამოძახილია.
ახალი ფუნქცია რეკლამის განმთავსებლებსა და ბრენდებს თავიანთ ვებსაიტებზე, ელექტრონული კომერციის მაღაზიებსა და სხვა ონლაინ პლატფორმებზე მომხმარებლების რაოდენობის გაზრდის საშუალებას აძლევს. მრავალი ბმულის დამატების შესაძლებლობით, ბიზნესებს შეუძლიათ უფრო საკუთარი ბრენდი უფრო მარტივად გააპიარონ და ჩართულობა საგრძნობლად გაზარდონ.