ჩვენ ვაკანსიების სერვისი გავუშვით: გამოაქვეყნეთ ვაკანსიები და მიიღეთ უკუკავშირი!

5 წარმატებული Gen Z სტარტაპერი

«ახალგაზრდული კულტურა მუდმივად ვითარდება და Gen Z ინდუსტრიებში იჭრება». — წერს ახალგაზრდული მარკეტინგის სტრატეგი და თაობათა ექსპერტი გრეგ ელ ვიტი. მართლაც, Gen Z (1995-2012) იპყრობს ინდუსტრიებს და დგამს ნაბიჯებს მსოფლიოს უკეთესი მომავლისთვის. მათი როლი ძალიან დიდია სტარტაპ სამყაროშიც. დღესდღეობით ძალიან ბევრ წარმატებულ სტარტაპს სწორედ Gen Z-ის თაობის წარმომადგენელი მართავს.

გთავაზობთ 5 წარმატებულ სტარტაპს, რომლებიც Gen Z-იმ შექმნა. 

კომენტარის დატოვება
5 წარმატებული Gen Z სტარტაპერი

«ახალგაზრდული კულტურა მუდმივად ვითარდება და Gen Z ინდუსტრიებში იჭრება». — წერს ახალგაზრდული მარკეტინგის სტრატეგი და თაობათა ექსპერტი გრეგ ელ ვიტი. მართლაც, Gen Z (1995-2012) იპყრობს ინდუსტრიებს და დგამს ნაბიჯებს მსოფლიოს უკეთესი მომავლისთვის. მათი როლი ძალიან დიდია სტარტაპ სამყაროშიც. დღესდღეობით ძალიან ბევრ წარმატებულ სტარტაპს სწორედ Gen Z-ის თაობის წარმომადგენელი მართავს.

გთავაზობთ 5 წარმატებულ სტარტაპს, რომლებიც Gen Z-იმ შექმნა. 

Alongside — ოსტინ დაიმონდი

Alongside სტარტაპია, რომელიც აშენებს ავანგარდს კრიპრო-აქტივებისთვის: დაბალი საკომისიო ინდექსის ფონდებს, რომლებიც ინვესტორს საშუალებას აძლევს, მიიღოს პასიური ექსპოზიცია კრიპტო-ინვესტირებაზე.

ინდექსის პროდუქტებმა ადამიანებს მილიარდობით გადასახადი შეუმცირეს. ისინი მარტივ გამოსავლად იქცა მილიონობით ადამიანისთვის, რომლებიც სხვადასხვა ინვესტიციას დებს.

«ჩვენ არ ვემხრობით პოზიციას, „მარტივი არ არის ჭკვიანური“ და ვქმნით პროდუქტებს, რომელთა გამოყენება ნებისმიერს შეუძლია». — ვკითხულობთ Alongside-ს ვებგვერდზე.

Alongside 25 წლის ოსტინ დაიმონდმა შექმნა.

«წარმოუდგენლად უცნაური ბავშვი ვიყავი, რომელსაც ტინეიჯერობისას აინტერესებდა ფინანსები. ნამდვილად გამიმართლა და მქონდა შესაძლებლობა, მემუშავა გლობალურ საინვესტიციო ბანკში ისეთ ჯგუფთან, რომელიც კაპიტალის ინდექსის ფონდების პორტფელს მართავდა. სწორედ იქ გავიგე ინდექსების შესახებ. მიუხედავად იმისა, რომ CNBC აკვირდება და გიჟურ გადასახადებს აკისრებს მომხმარებლებს, აქტიური მენეჯერების აბსოლუტური უმრავლესობა არ სძლევს მარტივ ინდექსს, რომელიც ბაზარს აკონტროლებს». — ამბობს ოსტინ დაიმონდი.

Diem — ემა ბეიტსი

ემა ბეიტსმა Diem 2019 წლის ოქტომბერში შექმნა. Diem-ს შექმნის მომენტში მომლოდინეთა 20 000-იანი  სია ჰქონდა. ემა მარკეტერია. მან საქმიანობა ბლოგის წერით დაიწყო და 19 წლის ასაკში ყველაზე სწრაფად მზარდ სამომხმარებლო ბრენდში გადავიდა. Diem-ის დაარსებამდე ის იყო გლობალური მარკეტინგის ხელმძღვანელი DTC სამოგზაურო ბრენდ Away-ში.

Diem სოციალური ცოდნის განვითარების აპლიკაციაა, სადაც გულწრფელი საუბრები რესურსად იქცევა. ის ქალებისა და არაბინარული ადამიანებისთვისაა შექმნილი. Diem-ის მისიაა, შექმნას ვირტუალური სამყარო, სადაც ძალაუფლება არ გადის მამაკაცურობაზე და თანაბრად ნაწილდება ნებისმიერი სქესის ადამიანებს შორის.

Diem მსოფლიოში პირველი სოციალური საძიებო სისტემაა. ადგილი ადამიანებისთვის, რათა მოძებნონ, შეაგროვონ, აღმოაჩინონ და გაუზიარონ ერთმანეთს ქალების მიერ ერთმანეთისთვის საუკუნეების განმავლობაში გადაცემული ცოდნით შთაგონებული ინფორმაცია.

«2019 წლის ბოლოდან ჩვენ ვამოწმებდით სხვადასხვა ბეტა პროდუქტს. ჩავატარეთ მომხმარებლების კვლევა, რათა გაგვერკვია, რა სურთ ქალებს სინამდვილეში. ყოველივე ამის წყალობით, ჩვენ მივაღწიეთ იდეას, თუ რა იქნებოდა Diem. სოციალური სივრცე ქალებზე ორიენტირებული თემებისთვის, რომელთა შექმნას ჩვენ, როგორც ქალები, ბუნებრივად ვცდილობთ». — ამბობს ემა ბეიტსი.

EatCALA —  ილან რიჩარდსი

25 წლის ილან რიჩარდსი Cala-ს აღმასრულებელი დირექტორია. ეს არის სტარტაპი, რომელიც იყენებს მოწინავე ტექნოლოგიას, მთლიანად ავტომატიზებულ სამზარეულოებს, რომლებიც ამზადებენ საკვებს დამოუკიდებლად, რათა მაღალი ხარისხის კერძები ყველასთვის ხელმისაწვდომი გახდეს.

«წარმოიდგინეთ მსოფლიო, სადაც სახლში საკვების მომზადება ისეთივე მოსახერხებელია, როგორც სწრაფი კვება. მსოფლიო, სადაც საკვები ბრძანებებით და ყველასთვის პერსონიზირებულად მზადდება. სადაც რესტორნის მუშახელი დაფასებულია და განმეორებადი დავალებების თავიდან აცილება შეუძლიათ. ჩვენი საიდუმლო დახვეწილი რობოტიკის ტექნოლოგიაა». — ვკითხულობთ სტარტაპის ოფიციალურ საიტზე.

«ჩვენ კომპანია სტუდენტობის დროს შევქმენით, მაშინ, როდესაც ვერ ვპოულობდით კვების ვარიანტებს, რომლებიც იქნებოდა ჯანსაღი, ხარისხიანი პროდუქტებით გაჯერებული, კომფორტული და ხელმისაწვდომი.» — ამბობს ილან რიჩარდსი სტარტაპის შექმნაზე საუბრისას.

Fizz — კარლო კობე

24 წლის კარლო კობე Fizz-ის თანადამფუძნებელია. Fizz კომპანიაა, რომელიც ქმნის პლატფორმას ადამიანებისთვის, რომლებსაც სხვადასხვა სერვისების მომწოდებლებთან დაკავშირება სურთ. კარლომ თავისი საბაკალავრო დიპლომი ეკონომიკაში ჰარვარდის უნივერსიტეტში მიიღო.

Fizz ეხმარება კოლეჯის სტუდენტებს, მოიპოვონ ფინანსური თავისუფლება, რომელსაც იმსახურებენ საკრედიტო ბარათების გაფუჭების რისკის გარეშე.

Fizz-ის შექმნის იდეა მას შემდეგ გაჩნდა, რაც კარლომ, როგორც საერთაშორისო სტუდენტმა, ვერ შეძლო საკრედიტო ბარათის მიღება. ამასთან, მისი ოთახის მეზობელს საკრედიტო ბარათის დავალიანება ჰქონდა.

სტარტაპი საკუთარ ღირებულებებს ოჯახზე, კოლაბორაციაზე, წარმატების განზოგადებასა და მაღალ სტანდარტებზე ამყარებს.

«ჩვენი გატაცება ფინანსური თავისუფლებისა და წიგნიერებისადმი ყველას გვაკავშირებს. იმისთვის, რომ მაქსიმალურად ვემსახუროთ ჩვენს საზოგადოებას, მკაფიო მიზნებს ვისახავთ და ვდგამ განსაზღვრულ ნაბიჯებს მათ მისაღწევად. ჩვენ ვიღებთ საკუთრებას და ვაძლევთ კრედიტს იქ, სადაც ეს აუცილებელია, რათა საუკეთესო შედეგებს მივაღწიოთ». — ნათქვამია Fizz-ის საიტზე.

CoMind — ჯეიმს დაკომბი

19 წლის ჯეიმს დაკომბი CoMind-ის თავმჯდომარე და აღმასრულებელი დირექტორია. CoMind ნეიროტექნოლოგიის სტარტაპია, რომელიც მუშაობს ტვინთან ინტერფეისის ხელსაწყოების შემუშავებაზე. მისი მთავარი ფოკუსი შემდეგი თაობის ნერვული სენსორია ნევროლოგიური მდგომარეობის დიაგნოსტიკისთვის. სენსორი არაინვაზიურია და შეუძლია წვდომა და სიგნალების გადაცემა იმ დიაპაზონზე, რომელიც ამჟამად ნებისმიერი სხვა სენსორისთვის მიუწვდომელია. CoMind-მა დღემდე 15 მილიონ დოლარზე მეტი შეაგროვა.

CoMind-ის მუშაობის გარდა, ჯეიმსი აქტიური ანგელოზი ინვესტორია DeepTech და BioTech სივრცეში.

«ჩვენი მიზანია პაციენტის მკურნალობის გარდაქმნა არაინვაზიური ნერვული სენსორებით. ჩვენ გვინდა შევქმნათ დადებითი გლობალური გავლენა ადამიანის ტვინის მონიტორინგის ახალი გზებით.

ტვინის მონიტორინგის ახალი გზების შემუშავებით, ვხედავთ პოტენციალს, მოვახდინოთ რევოლუცია პაციენტის მკურნალობაში და გავაუმჯობესოთ ამჟამინდელი გაგება, რაც საშუალებას მოგვცემს, შევძლოთ  რთული ნევროლოგიური შემთხვევების უკეთესი დიაგნოსტიკა და მკურნალობა». — ვკითხულობთ CoMind-ის ვებგვერდზე.

dev.ge-ზე ვაკანსიების სერვისი ამოქმედდა
dev.ge-ზე ვაკანსიების სერვისი ამოქმედდა
თემის მიხედვით
dev.ge-ზე ვაკანსიების სერვისი ამოქმედდა
როგორ მუშაობს Kernel — მარტივი ინვოისირებისა და ფინანსური ხელსაწყოების სტარტაპი
როგორ მუშაობს Kernel — მარტივი ინვოისირებისა და ფინანსური ხელსაწყოების სტარტაპი
თემის მიხედვით
როგორ მუშაობს Kernel — მარტივი ინვოისირებისა და ფინანსური ხელსაწყოების სტარტაპი
რა უნდა იცოდე თუ სტარტაპის გაკეთება გადაწყვიტე — რჩევები დამწყებებს
რა უნდა იცოდე, თუ სტარტაპის გაკეთება გადაწყვიტე — რჩევები დამწყებებს
თემის მიხედვით
რა უნდა იცოდე, თუ სტარტაპის გაკეთება გადაწყვიტე — რჩევები დამწყებებს


ასევე წაიკითხეთ
ArtOa — ქართული პლატფორმა, რომელიც კედლის მხატვრებისთვის ახალ კარიერას ქმნის
ArtOa — ქართული პლატფორმა, რომელიც კედლის მხატვრებისთვის ახალ კარიერას ქმნის
ArtOa — ქართული პლატფორმა, რომელიც კედლის მხატვრებისთვის ახალ კარიერას ქმნის
კედლის მხატვრობას ვხვდებით ყველგან: დიდ თუ პატარა ქალაქში როგორც საქართველოში, ისე საზღვარგარეთ, დიდი შენობების ფასადებზე, კედლებზე, მიწისქვეშა გადასასვლელებში, კომერციული ობიექტების შიდა თუ გარე ინტერიერში. როგორ უნდა მოვიქცეთ, თუ გვინდა, ჩვენი სახლის ან მაგალითად, კაფეს კედელი მოვხატოთ? სად მოვძებნოთ არტისტი, რომელიც ამ რთულ და დელიკატურ სამუშაოს შეასრულებს? სწორედ ამ საკითხის მოსაგვარებლად გიორგი ინწკირველმა და მარიამ ღოღაძემ შექმნეს ArtOa.io — პირველი ინოვაციური პლატფორმა, რომელიც კედლის მხატვრებსა და არტ ენთუზიასტებს ერთმანეთთან აკავშირებს. მისი ძირითადი მომხმარებლები ის ბიზნესები, ბრენდები და ცალკეული ადამიანები იქნებიან, რომლებსაც საკუთარ სივრცეებში კედლის მხატვრობის შეტანა სურთ.
Helio.AI 500 Global in Eurasia-ს მე-6 ნაკადის ერთადერთი ქართული სტარტაპია
Helio.AI 500 Global in Eurasia-ს მე-6 ნაკადის ერთადერთი ქართული სტარტაპია
Helio.AI 500 Global in Eurasia-ს მე-6 ნაკადის ერთადერთი ქართული სტარტაპია
Helio.AI 500 Global in Eurasia-ს მე-6 ნაკადის ერთადერთი ქართული სტარტაპია. 
სტარტაპის გაშვებიდან ინვესტიციების მოზიდვამდე — რა უნდა იცოდნენ ახალგაზრდა ანტრეპრენერებმა
სტარტაპის გაშვებიდან ინვესტიციების მოზიდვამდე — რა უნდა იცოდნენ ახალგაზრდა ანტრეპრენერებმა
სტარტაპის გაშვებიდან ინვესტიციების მოზიდვამდე — რა უნდა იცოდნენ ახალგაზრდა ანტრეპრენერებმა
ავტორი: ვალერია ვაგოროვსკა. ბლოგი თავდაპირველად გამოქვეყნდა dev.ua-ზე.  იმისათვის, რომ ბიზნესიდეა რეალობად აქციოთ, წლობით ნაგროვები ცოდნა და გამოცდილება დაგჭირდებთ. მაგრამ ესეც ცოტა იქნება. ნებისმიერ შემთხვევაში, ბევრი მუშაობაა საჭირო.
GITA-ს მხარდაჭერითა და StrategEast-ის ორგანიზებით,  საქართველოში Microsoft for Startups ღონისძიება გაიმართება
GITA-ს მხარდაჭერითა და StrategEast-ის ორგანიზებით, საქართველოში Microsoft for Startups ღონისძიება გაიმართება
GITA-ს მხარდაჭერითა და StrategEast-ის ორგანიზებით, საქართველოში Microsoft for Startups ღონისძიება გაიმართება
განხილვა
კომენტარები ჯერ არაა.