Facebook-მა ლოგო შეცვალა
Meta Facebook-ის იდენტიფიკაციის სისტემას აახლებს — კომპანიამ პლატფორმის ლოგო მკვეთრად შეცვალა.
Meta Facebook-ის იდენტიფიკაციის სისტემას აახლებს — კომპანიამ პლატფორმის ლოგო მკვეთრად შეცვალა.
უბრალოდ ვხუმრობთ! ის ზუსტად იგივეა, როგორიც ადრე იყო. თუმცა, ამჯერად უფრო ლურჯია. ამასთან ერთად, პატარა «f“-ს რამდენიმე დახვეწილი შესწორება აქვს.
Meta-მ განაცხადა, რომ მათი მიზანი Facebook-ის ლოგოს განახლებული დიზაინის შექმნა იყო, რომელიც უფრო თამამი და საინტერესო იქნებოდა.
«თითოეული გამორჩეული, ახალი ცვლილება მთელს დიზაინში უფრო მეტ ჰარმონიას ქმნის, როგორც აპლიკაციის იდენტურობის მთავარი ელემენტი. ჩვენ ეს Facebook-ის ლოგოს გამუქების გზით გავაკეთეთ». — ნათქვამია Meta-ს განცადებაში.
ლოგიკურია, რომ Meta ლოგოს მხოლოდ ოდნავ ასწორებს, იმის ნაცვლად, რომ მთლიანად შეცვალოს. კომპანია ამბობს, რომ პლატფორმას ყოველდღიურად 2 მილიარდი აქტიური მომხმარებელი სტუმრობს, რაც ნიშნავს, რომ ნებისმიერ ვიზუალურ ცვლილებას ბევრი ადამიანს ნახავს. ნათელია, რატომ აკეთებს Meta მხოლოდ მცირე ცვლილებებს — Facebook-ის ლოგო ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი ლოგოა მსოფლიოში.
პლატფორმაზე ახალი ფერების პალიტრას შეხვდებით. Meta-მ რექციების დიზაინიც დახვეწა.
«ჩვენი გაფართოებული ფერთა პალიტრის მეშვეობით, შევძელით Reactions-ში უფრო მეტი განზომილება და ემოციები გამოგვეღვიძებინა. ჩვენ დავარეგულირეთ ფერები, რათა ის Facebook-ის მთლიანი დიზაინის მსგავსი ყოფილიყო.
Meta-ს Facebook-ის დიზაინში ცვლილებების შეტანას კვლავ აპირებს. კომპანიამ ოთხშაბათის ბლოგ-პოსტში შესაძლო ცვლილებებზე დეტალურად ისაუბრა. ასე რომ, თვალი ადევნეთ და დაელოდეთ დიზაინის შემდგომ შესწორებებს.