Meta NFT-ებზე მუშაობას წყვეტს
Meta Commerce-ისა და fintech-ის ლიდერმა, სტეფან კასრიელმა განაცხადა, რომ კომპანია Facebook-ისა და Instagram-ისთვის NFT-ებზე მუშაობას წყვეტს.
Meta Commerce-ისა და fintech-ის ლიდერმა, სტეფან კასრიელმა განაცხადა, რომ კომპანია Facebook-ისა და Instagram-ისთვის NFT-ებზე მუშაობას წყვეტს.
Meta Commerce-ისა და fintech-ის ლიდერმა, სტეფან კასრიელმა განაცხადა, რომ კომპანია Facebook-ისა და Instagram-ისთვის NFT-ებზე მუშაობას წყვეტს.
ეს გადაწყვეტილება ნიშნავს, რომ Meta დაასრულებს NFT-ების გაყიდვასა და გაზიარებას აღნიშნულ სოციალურ პლატფორმებზე. Meta-ს სპიკერმა, ჯოშუა გიუნტერმა The Verge-სთან წერილში დაადასტურა, რომ ეს უახლოს კვირებში მოხდება.
«კომპანიის მასშტაბით, ჩვენ ყურადღებით ვაკვირდებით იმას, რაც ფოკუსის გასაზრდელად პრიორიტეტად მიგვაჩნია. ამ დროისთვის ჩვენ ვამცირებთ NFT-ებს, რათა ვკონცენტრირდეთ ადამიანებისა და ბიზნესის მხარდაჭერის სხვა გზებზე» — წერს სტეფან კასრიელი Twitter-ზე.
ახლა Meta ფოკუსირებულია ისეთ საკითხებზე, როგორიცაა შეტყობინებები, მონეტიზაცია Reels-ზე და Meta Pay-ის გაუმჯობესება.
Meta-ს ეს ნაბიჯი მოჰყვა მარკ ცუკერბერგის განცხადებას, რომლის მიხედვითაც 2023 «ეფექტურობის წელი» უნდა იყოს.
მიუხედავად იმისა, რომ Meta NFT-ზე უარს ამბობს, ამ ბაზარზე პოპულარობის მოპოვებას სხვა კომპანიები ცდილობენ.
მაგალითად, Reddit აგრძელებს «ციფრული კოლექციური» ავატარების პოპულარიზაციას, Starbucks-მა ახლახან Odyssey მომხმარებელთა ლოიალობის პროგრამაში 2000 ასდოლარიანი NFT გაყიდა. გარდა ამისა, ახლახანს Sesame Street-მა გამოაცხადა NFT კოლაბორაცია.