ჩვენ ვაკანსიების სერვისი გავუშვით: გამოაქვეყნეთ ვაკანსიები და მიიღეთ უკუკავშირი!

Meta განმარტავს, როგორ მოქმედებს AI იმაზე, რასაც Facebook-სა და Instagram-ზე ვხედავთ

Meta-მ კომპანიის სოციალური მედიის ალგორითმების ღრმა ანალიზი შემოგვთავაზა, რათა განემარტა, თუ როგორ არის რეკომენდებულ­ი კონტენტი Instagram-ისა და Facebook-ის მომხმარებლებისთვის.

კომენტარის დატოვება
Meta განმარტავს, როგორ მოქმედებს AI იმაზე, რასაც Facebook-სა და Instagram-ზე ვხედავთ

Meta-მ კომპანიის სოციალური მედიის ალგორითმების ღრმა ანალიზი შემოგვთავაზა, რათა განემარტა, თუ როგორ არის რეკომენდებულ­ი კონტენტი Instagram-ისა და Facebook-ის მომხმარებლებისთვის.

29 ივნისს გამოქვეყნებულ ბლოგ-პოსტში, Meta-ს გლობალური ურთიერთობების პრეზიდენტმა, ნიკ კლეგმა თქვა, რომ Facebook-ისა და Instagram-ის მომხმარებლებს შეუძლიათ გააკონტროლონ, პლატფორმებზე რა კონტენტი დაინახონ.

«ძლიერი ტექნოლოგიებით, როგორიცაა გენერაციული AI, გასაგებია, რომ ადამიანები აღფრთოვანებულნი არიან, თუმცა ისინი შეშფოთებულნი არიან რისკებით». — თქვა კლეგმა ბლოგში. «გვჯერა, რომ ამ შეშფოთებაზე რეაგირების საუკეთესო გზა ღიაობაა».

ინფორმაციის უმეტესი ნაწილი 22 «სისტემურ ბარათს» შეიცავს, რომელიც არხს, ისტორიებს, რგოლებს და სხვა გზებს მოიცავს, რომლითაც ადამიანები Meta-ს სოციალური მედიის პლატფორმებზე კონტენტს აღმოაჩენენ და მოიხმარენ. თითოეული ეს ბარათი დეტალურ და ხელმისაწვდომ ინფორმაციას გვაწვდის იმის შესახებ, თუ მოქმედებს AI სისტემები და როგორ უწევს რეკომენდაციას შინაარსს.

შეაგროვეთ ინვენტარი: სისტემა აგროვებს Instagram-ის საჯარო კონტენტს, როგორიცაა ფოტოები და რგოლები, რომლებიც კომპანიის ხარისხისა და მთლიანობის წესებს ემორჩილება.

ბერკეტების სიგნალები: ხელოვნური ინტელექტის სისტემა შემდეგ განიხილავს, თუ როგორ იყვნენ მომხმარებლები ჩართულნი და დაკავშირებული მსგავს კონტენტთან ან ინტერესებთან, რომლებიც ასევე ცნობილია როგორც «შეყვანის სიგნალები».

კონტენტის რანჟირება: და ბოლოს, სისტემა კონტენტს წინა საფეხურიდან აფასებს, უბიძგებს კონტენტს, რომელიც მისი პროგნოზით,  მომხმარებლისთვის უფრო საინტერესო იქნება.

ბლოგპოსტში ნათქვამია, რომ Instagram-ის მომხმარებლებს ამ პროცესზე გავლენის მოხდენა შეუძლიათ. მაგალითად, მონიშნოს პოსტი, როგორც «არ მაინტერესებს», რათა სისტემამ მომავალში მსგავსი შინაარსის გაფილტვრა წაახალისოს.

Meta-მ ასევე განაცხადა, რომ უახლოეს კვირებში კონტენტის ბიბლიოთეკასა და API-ს, მკვლევრების ახალი ინსტრუმენტების კომპლექტს გამოუშვებს, რომელიც Instagram-ისა და Facebook-ის საჯარო მონაცემებს შეიცავს.

Meta ამტკიცებს, რომ ეს ხელსაწყოები Facebook-სა და Instagram-ზე კონტენტის გამჭვირვალობას იმ ინსტრუმენტებზე მეტად უწყობს ხელს, რომლებიც აქამდე შექმნილა. მათი თქმით, ეს კომპანიას დაეხმარება, მონაცემთა გაზიარებისა და გამჭვირვალობის ვალდებულებები წარმატებით შეასრულოს.

Meta-ს მამხილებელი: უამრავი ადამიანი დაიღუპება თუ სოციალური მედია არ შეიცვლება
Meta-ს მამხილებელი: უამრავი ადამიანი დაიღუპება, თუ სოციალური მედია არ შეიცვლება
თემის მიხედვით
Meta-ს მამხილებელი: უამრავი ადამიანი დაიღუპება, თუ სოციალური მედია არ შეიცვლება
Meta Twitter-ის კონკურენტი სოციალური ქსელის გამოშვებას აპირებს
Meta Twitter-ის კონკურენტი სოციალური ქსელის გამოშვებას აპირებს
თემის მიხედვით
Meta Twitter-ის კონკურენტი სოციალური ქსელის გამოშვებას აპირებს
ცუგერბერგი: Vision Pro არ არის ისეთი ტექნოლოგიური მიღწევა რომელზეც Meta-ს არ უმუშავია 
ცუგერბერგი: Vision Pro არ არის ისეთი ტექნოლოგიური მიღწევა, რომელზეც Meta-ს არ უმუშავია 
თემის მიხედვით
ცუგერბერგი: Vision Pro არ არის ისეთი ტექნოლოგიური მიღწევა, რომელზეც Meta-ს არ უმუშავია 


ასევე წაიკითხეთ
ინტერნეტის მოხმარება საქართველოში 2024 წლის დასაწყისში —DataReportal-ის ახალი ანგარიში
ინტერნეტის მოხმარება საქართველოში 2024 წლის დასაწყისში —DataReportal-ის ახალი ანგარიში
ინტერნეტის მოხმარება საქართველოში 2024 წლის დასაწყისში —DataReportal-ის ახალი ანგარიში
DataReportal-მა, რომელიც მომხმარებლებს გლობალური ციფრული ცხოვრების შესახებ სტატისტიკებსა და კონკრეტულ ციფრებს სთავაზობს, სხვადასხვა საინტერესო მონაცემის მიხედვით შეაჯამა, თუ როგორია ციფრული ცხოვრება საქართველოში 2024 წელს.
ქვიზი — ვარსკვლავების ფოტოები — რეალური თუ AI-ით გენერირებული? 
ქვიზი — ვარსკვლავების ფოტოები — რეალური თუ AI-ით გენერირებული? 
ქვიზი — ვარსკვლავების ფოტოები — რეალური თუ AI-ით გენერირებული? 
გენერაციული ხელოვნური ინტელექტი სულ უფრო და უფრო ვითარდება. შექმნილის რეალობისგან გარჩევა კი შესაბამისად, რთულდება.  ამ ქვიზით შეგიძლიათ, ნამდვილი და გენერირებული ფოტოების ერთმანეთისგან გარჩევა სცადოთ 👇
ნიდერლანდელი ქალი AI ჰოლოგრამაზე დაქორწინებას აპირებს
ნიდერლანდელი ქალი AI ჰოლოგრამაზე დაქორწინებას აპირებს
ნიდერლანდელი ქალი AI ჰოლოგრამაზე დაქორწინებას აპირებს
$60 მლნ-ის სანაცვლოდ Google AI-ის გასაწვრთნელად Reddit-ის კონტენტს გამოიყენებს
$60 მლნ-ის სანაცვლოდ Google AI-ის გასაწვრთნელად Reddit-ის კონტენტს გამოიყენებს
$60 მლნ-ის სანაცვლოდ Google AI-ის გასაწვრთნელად Reddit-ის კონტენტს გამოიყენებს
განხილვა
კომენტარები ჯერ არაა.