ჩვენ ვაკანსიების სერვისი გავუშვით: გამოაქვეყნეთ ვაკანსიები და მიიღეთ უკუკავშირი!
გივი ცერაძემსოფლიო
30 ივნისი 2023, 14:12
2023-06-30
Meta განმარტავს, როგორ მოქმედებს AI იმაზე, რასაც Facebook-სა და Instagram-ზე ვხედავთ
Meta-მ კომპანიის სოციალური მედიის ალგორითმების ღრმა ანალიზი შემოგვთავაზა, რათა განემარტა, თუ როგორ არის რეკომენდებული კონტენტი Instagram-ისა და Facebook-ის მომხმარებლებისთვის.
29 ივნისს გამოქვეყნებულ ბლოგ-პოსტში, Meta-ს გლობალური ურთიერთობების პრეზიდენტმა, ნიკ კლეგმა თქვა, რომ Facebook-ისა და Instagram-ის მომხმარებლებს შეუძლიათ გააკონტროლონ, პლატფორმებზე რა კონტენტი დაინახონ.
«ძლიერი ტექნოლოგიებით, როგორიცაა გენერაციული AI, გასაგებია, რომ ადამიანები აღფრთოვანებულნი არიან, თუმცა ისინი შეშფოთებულნი არიან რისკებით». — თქვა კლეგმა ბლოგში. «გვჯერა, რომ ამ შეშფოთებაზე რეაგირების საუკეთესო გზა ღიაობაა».
ინფორმაციის უმეტესი ნაწილი 22 «სისტემურ ბარათს» შეიცავს, რომელიც არხს, ისტორიებს, რგოლებს და სხვა გზებს მოიცავს, რომლითაც ადამიანები Meta-ს სოციალური მედიის პლატფორმებზე კონტენტს აღმოაჩენენ და მოიხმარენ. თითოეული ეს ბარათი დეტალურ და ხელმისაწვდომ ინფორმაციას გვაწვდის იმის შესახებ, თუ მოქმედებს AI სისტემები და როგორ უწევს რეკომენდაციას შინაარსს.
შეაგროვეთ ინვენტარი: სისტემა აგროვებს Instagram-ის საჯარო კონტენტს, როგორიცაა ფოტოები და რგოლები, რომლებიც კომპანიის ხარისხისა და მთლიანობის წესებს ემორჩილება.
ბერკეტების სიგნალები: ხელოვნური ინტელექტის სისტემა შემდეგ განიხილავს, თუ როგორ იყვნენ მომხმარებლები ჩართულნი და დაკავშირებული მსგავს კონტენტთან ან ინტერესებთან, რომლებიც ასევე ცნობილია როგორც «შეყვანის სიგნალები».
კონტენტის რანჟირება: და ბოლოს, სისტემა კონტენტს წინა საფეხურიდან აფასებს, უბიძგებს კონტენტს, რომელიც მისი პროგნოზით, მომხმარებლისთვის უფრო საინტერესო იქნება.
ბლოგპოსტში ნათქვამია, რომ Instagram-ის მომხმარებლებს ამ პროცესზე გავლენის მოხდენა შეუძლიათ. მაგალითად, მონიშნოს პოსტი, როგორც «არ მაინტერესებს», რათა სისტემამ მომავალში მსგავსი შინაარსის გაფილტვრა წაახალისოს.
Meta-მ ასევე განაცხადა, რომ უახლოეს კვირებში კონტენტის ბიბლიოთეკასა და API-ს, მკვლევრების ახალი ინსტრუმენტების კომპლექტს გამოუშვებს, რომელიც Instagram-ისა და Facebook-ის საჯარო მონაცემებს შეიცავს.
Meta ამტკიცებს, რომ ეს ხელსაწყოები Facebook-სა და Instagram-ზე კონტენტის გამჭვირვალობას იმ ინსტრუმენტებზე მეტად უწყობს ხელს, რომლებიც აქამდე შექმნილა. მათი თქმით, ეს კომპანიას დაეხმარება, მონაცემთა გაზიარებისა და გამჭვირვალობის ვალდებულებები წარმატებით შეასრულოს.
როგორ შეიძლება, ხელოვნურმა ინტელექტმა შეცვალოს LGBTQIA+ ადვოკატირება
ახალი AI Comes Out of the Closet — «AI კარადიდან გამოდის» სისტემა მიზნად ისახავს ხელოვნური ინტელექტისა და LGBTQIA+ მხარდაჭერის შერწყმას.
ავტორი: დევიდ სვინი, MIT
დღეს, 21 მაისს ევროპულმა საბჭომ მიიღო ხელოვნური ინტელექტის აქტი — კანონი, რომელიც «მიზნად ისახავს ხელოვნური ინტელექტის წესების ჰარმონიზაციას». ევროპული საბჭო აცხადებს, რომ აქტი მიჰყვება რისკებზე დაფუძნებულ მიდგომას — რაც უფრო მაღალია საზოგადოებისთვის ზიანის მიყენების რისკი, მით უფრო მკაცრია წესები. ეს არის პირველი კანონმდებლობა მსოფლიოში, რომელსაც შეუძლია, დააწესოს ხელოვნური ინტელექტის რეგულირების გლობალური სტანდარტი.