ჩვენ ვაკანსიების სერვისი გავუშვით: გამოაქვეყნეთ ვაკანსიები და მიიღეთ უკუკავშირი!

Meta Facebook-სა და Instagram-ზე ვერიფიკაციის ფასიან სერვისს უშვებს

Meta Facebook-სა და Instagram-ზე ვერიფიკაციის ფასიან სერვისს უშვებს. Meta Verified-ის ფასი თვეში ვებზე $11.99 იქნება, iOS-ზე — $14.99. 

კომენტარის დატოვება
Meta Facebook-სა და Instagram-ზე ვერიფიკაციის ფასიან სერვისს უშვებს

Meta Facebook-სა და Instagram-ზე ვერიფიკაციის ფასიან სერვისს უშვებს. Meta Verified-ის ფასი თვეში ვებზე $11.99 იქნება, iOS-ზე — $14.99. 

სერვისი თავდაპირველად ავსტრალიასა და ახალ ზელანდიაში გაეშვება. 

ყალბი ანგარიშების თავიდან აცილების მიზნით, მომხმარებლებმა, რომლებსაც სურთ, ლურჯი ნიშანი მიიღონ, უნდა წარადგინონ პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი, რომელიც შეესაბამება მათი პროფილის სახელსა და ფოტოს. გარდა ამისა, მომხმარებლები უნდა იყვნენ 18 წლის ან უფროსი ასაკის. 

«ეს ახალი ფუნქცია მიმართულია ჩვენს სერვისებში ავთენტურობისა და უსაფრთხოების ზრდისკენ». — განაცხადა მარკ ცუკერბერგმა. 

Meta-ს განცხადებით, იმ ანგარიშებს, რომლებსაც უკვე აქვთ ლურჯი ნიშანი, ცვლილებები არ შეეხებათ. 

ფასიანი ლურჯი ნიშანი თავდაპირველად Twitter-მა დანერგა მას შემდეგ, რაც მისი მმართველი ილონ მასკი გახდა. iOS-ისა და Android-ის მომხმარებლებისთვის მისი ფასი $11-ია. 

Twitter-ზე ფასიანი ლურჯი ნიშანი ბრუნდება
Twitter-ზე ფასიანი ლურჯი ნიშანი ბრუნდება
თემის მიხედვით
Twitter-ზე ფასიანი ლურჯი ნიშანი ბრუნდება
თალიბანის წევრები Twitter-ის ლურჯ ნიშანს ყიდულობენ
თალიბანის წევრები Twitter-ის ლურჯ ნიშანს ყიდულობენ
თემის მიხედვით
თალიბანის წევრები Twitter-ის ლურჯ ნიშანს ყიდულობენ


ასევე წაიკითხეთ
როგორ დავაყენოთ ორეტაპიანი ავტორიზაცია Google-სა და Facebook-ზე Google Authenticator-ით
როგორ დავაყენოთ ორეტაპიანი ავტორიზაცია Google-სა და Facebook-ზე Google Authenticator-ით
როგორ დავაყენოთ ორეტაპიანი ავტორიზაცია Google-სა და Facebook-ზე Google Authenticator-ით
რუსული კანონის საწინააღმდეგო საპროტესტო აქციების ფონზე ანგარიშების დაცვა აუცილებელი გახდა. ციფრული უსაფრთხოების სპეციალისტი, ნინო გამისონია გიხსნით, როგორ დავაყენოთ Google-სა და Facebook-ზე ორეტაპიანი ავტორიზაცია Google Authenticator-ის მეთოდით. 
Spotify-ის CEO-ს თქმით, 1500 ადამიანის ერთბაშად გაშვებამ მოსალოდნელზე მეტი პრობლემა შექმნა
Spotify-ის CEO-ს თქმით, 1500 ადამიანის ერთბაშად გაშვებამ მოსალოდნელზე მეტი პრობლემა შექმნა
Spotify-ის CEO-ს თქმით, 1500 ადამიანის ერთბაშად გაშვებამ მოსალოდნელზე მეტი პრობლემა შექმნა
ზაკერგერგი: Threads-ს ყოველთვიურად 150 მილიონი აქტიური მომხმარებელი ჰყავს
ზაკერგერგი: Threads-ს ყოველთვიურად 150 მილიონი აქტიური მომხმარებელი ჰყავს
ზაკერგერგი: Threads-ს ყოველთვიურად 150 მილიონი აქტიური მომხმარებელი ჰყავს
მარკ ზაკერბერგი: Meta ხელოვნურ ინტელექტში დამატებით ინვესტიციებს განახორციელებს
მარკ ზაკერბერგი: Meta ხელოვნურ ინტელექტში დამატებით ინვესტიციებს განახორციელებს
მარკ ზაკერბერგი: Meta ხელოვნურ ინტელექტში დამატებით ინვესტიციებს განახორციელებს
განხილვა
კომენტარები ჯერ არაა.