ჩვენ ვაკანსიების სერვისი გავუშვით: გამოაქვეყნეთ ვაკანსიები და მიიღეთ უკუკავშირი!

IT სპეციალისტების 63%-ს ეშინია, რომ მომდევნო 5 წლის განმავლობაში AI სამსახურს დააკარგვინებს

ტექნოლოგიურმა კომპანია Ivanti-მ, 2023 წლის ანგარიშის შედეგები გამოქვეყნა: ანგარიში დეტალურად აღწერს, თუ როგორ მოქმედებს ტექნოლოგია თანამშრომლების კმაყოფილებაზე, მათ შენარჩუნებასა და პროდუქტიულობაზე.

კომენტარის დატოვება
IT სპეციალისტების 63%-ს ეშინია, რომ მომდევნო 5 წლის განმავლობაში AI სამსახურს დააკარგვინებს

ტექნოლოგიურმა კომპანია Ivanti-მ, 2023 წლის ანგარიშის შედეგები გამოქვეყნა: ანგარიში დეტალურად აღწერს, თუ როგორ მოქმედებს ტექნოლოგია თანამშრომლების კმაყოფილებაზე, მათ შენარჩუნებასა და პროდუქტიულობაზე.

Ivanti-მ მთელს მსოფლიოში 7800 IT პროფესიონალი, აღმასრულებელი და მომხმარებელი გამოკითხა, რათა ციფრულ თანამშრომელთა გამოცდილების (Digital Employee Experience) ამჟამინელ მდგომარეობასა და მომავლის შესახებ ინფორმაცია მიეღო — მათ შორის, როგორ მოქმედებს AI თანამშრომლებზე.

მიუხედავად იმისა, რომ ბევრი IT მუშაკი ხელოვნური ინტელექტის სარგებელს ხედავს, 56% თვლის, რომ ეს უფრო მეტად დამსაქმებლებს მოუტანს სრგებელს, ვიდრე თანამშრომლებს. გარდა ამისა, 63% შეშფოთებულია, რომ გენერაციულმა AI ინსტრუმენტებმა შეიძლება მომდევნო ხუთ წელიწადში მათ სამსახური დააკარგვინოს.

საინტერესოა, რომ, როდესაც ოფისის მუშაკებს IT პრობლემის გადასაჭრელად სჭირდებათ, მათ ურჩევნიათ მეორე მხარეს ადამიანი ჰყავდეთ. ჩათბოტის/ავტომატიზაციის გამოყენებას, რომელიც ისეთივე სასარგებლოა, როგორც ადამიანის გამოყენება, 58%-ს მაინც ადამიანური ურთიერთქმედება ურჩევნია. 

მოკლედ, IT პროფესიონალები და თანამშრომლები ჯერ კიდევ ხელოვნურ ინტელექტზე მაღლა დგანან, ამიტომ აღმასრულებლებზეა დამოკიდებული მათი თანამშრომლების შიშების მოგვარება და მათთვის რესურსების გამოყოფა.

კვლევის მიხედვით: 78% ამბობს, რომ ისინი სხვადასხვა ხელსაწყოებით შეიძლება უფრო პროდუქტიულები იყვნენ. 17%-მა სამსახური ცუდი ტექნოლოგიის გამო ან დატოვა, ან ამას განიხილავს — და ეს მაჩვენებელი თითქმის Gen Z-ის შემთხვევაში 2-ჯერ მეტია. 61% ამბობს, რომ ცუდი ტექნოლოგიების გამოცდილება მორალზე ახდენს გავლენას.

«ორგანიზაციები ციფრულ თანამშრომელთა გამოცდილების (DEX) გაუმჯობესებისთვის გლობალურად იბრძვიან». — თქვა Ivanti-ს აღმასრულებელმა დირექტორმა, ჯეფ ებოტმა. «კლასში საუკეთესო ორგანიზაციები DEX-ს განიხილავენ, როგორც მძლავრ ინსტრუმენტს ხელმისაწვდომობის გასაუმჯობესებლად, თანამშრომლების შენარჩუნებისა და მათი ორგანიზაციის უსაფრთხოებისთვის. თუმცა, ხელოვნური ინტელექტისა და ავტომატიზაციის სწრაფი პროგრესის გამო, DEX-ის რეალური შესაძლებლობაა, რომ  ორგანიზაციებმა თანამშრომლების პროდუქტიულობა და სიჩქარე გააუმჯობესონ».

აღსანიშნავია, რომ IT პროფესიონალები, რომლებსაც ორგანიზაციებში DEX-ის დანერგვა, ევალებათ, მისგან სარგებელს ყოველთვის ვერ იღებენ. მიუხედავად იმისა, რომ IT პროფესიონალების აბსოლუტურ უმრავლესობას (84%) მუშაობის დისტანციურად გაგრძელება სურს, მათ ტექნიკური პრობლემა ოფისის მუშაკებზე ხშირად ექმნებათ.

მოხსენებაზე დაყრდნობით: 85% კვირის ნაწილს სახლში ატარებს, თუმცა მეოთხედზე მეტი (27%) ამბობს, რომ მათი ტექნოლიური ინსტრუმენტები დისტანციურად მუშაობისას ეფექტური არ არის. ხუთდან ერთი ამბობს, რომ მათ არ აქვთ სრული ხილვადობა, რომელ აპლიკაციებს იყენებენ სხვა თანამშრომლები.

WP: ChatGPT-იმ ბევრს სამსახური დააკარგვინა — ზოგიერთი ახლა ძაღლებს ასეირნებს
WP: ChatGPT-იმ ბევრს სამსახური დააკარგვინა — ზოგიერთი ახლა ძაღლებს ასეირნებს
თემის მიხედვით
WP: ChatGPT-იმ ბევრს სამსახური დააკარგვინა — ზოგიერთი ახლა ძაღლებს ასეირნებს
10 საიტი სადაც უნდა ვეძებოთ სამსახური IT სფეროში
10 საიტი, სადაც უნდა ვეძებოთ სამსახური IT სფეროში
თემის მიხედვით
10 საიტი, სადაც უნდა ვეძებოთ სამსახური IT სფეროში


ასევე წაიკითხეთ
AI-ის დამსახურებით, Nvidia-ს მოგება 600%-ით გაიზარდა
AI-ის დამსახურებით, Nvidia-ს მოგება 600%-ით გაიზარდა
AI-ის დამსახურებით, Nvidia-ს მოგება 600%-ით გაიზარდა
Truecaller და Microsoft მომხმარებლებს ზარებზე პასუხის გასაცემად AI ხმის შექმნის ნებას მისცემს
Truecaller და Microsoft მომხმარებლებს ზარებზე პასუხის გასაცემად AI ხმის შექმნის ნებას მისცემს
Truecaller და Microsoft მომხმარებლებს ზარებზე პასუხის გასაცემად AI ხმის შექმნის ნებას მისცემს
რა წერია ევროპული საბჭოს მიერ მიღებულ AI აქტში
რა წერია ევროპული საბჭოს მიერ მიღებულ AI აქტში
რა წერია ევროპული საბჭოს მიერ მიღებულ AI აქტში
დღეს, 21 მაისს ევროპულმა საბჭომ მიიღო ხელოვნური ინტელექტის აქტი — კანონი, რომელიც «მიზნად ისახავს ხელოვნური ინტელექტის წესების ჰარმონიზაციას». ევროპული საბჭო აცხადებს, რომ აქტი მიჰყვება რისკებზე დაფუძნებულ მიდგომას — რაც უფრო მაღალია საზოგადოებისთვის ზიანის მიყენების რისკი, მით უფრო მკაცრია წესები. ეს არის პირველი კანონმდებლობა მსოფლიოში, რომელსაც შეუძლია, დააწესოს ხელოვნური ინტელექტის რეგულირების გლობალური სტანდარტი.
Slack თავის AI მოდელების გასაწვრთნელად მომხმარებლის მონაცემებს უნებართვოდ იყენებს
Slack თავის AI მოდელების გასაწვრთნელად მომხმარებლის მონაცემებს უნებართვოდ იყენებს
Slack თავის AI მოდელების გასაწვრთნელად მომხმარებლის მონაცემებს უნებართვოდ იყენებს
განხილვა
კომენტარები ჯერ არაა.