50 მოთხოვნა (prompt) chatGPT-ისთვის, რომელიც გაზრდის თქვენს ბიზნესს და დაზოგავს სამუშაო საათებს
ხელოვნური ინტელექტის ექსპერტი, მორიც კრემბი გვთავაზობს 50 მოთხოვნას (prompt) chatGPT-ისთვის, რომელიც დაგვეხმარება ბიზნეს-საქმიანობაში.
ხელოვნური ინტელექტის ექსპერტი, მორიც კრემბი გვთავაზობს 50 მოთხოვნას (prompt) chatGPT-ისთვის, რომელიც დაგვეხმარება ბიზნეს-საქმიანობაში.
გახსოვდეთ, რომ chaatGPT-იმ, ამ ეტაპზე, მხოლოდ ინგლისური ენა იცის.
მოთხოვნა: «ჩემი [პროდუქტი/მომსახურება] სამიზნე [ჩემი სამიზნე აუდიტორია] [ჩემი სოციალური მედიის პლატფორმაზე], შექმენი 1-თვიანი სოციალური მედიის კონტენტის გეგმა 5-3-2 წესის გამოყენებით.»
მოთხოვნა: «მომეცი 20 [სასაცილო, ავტორიტეტული, გააზრებული] პასუხი შემდეგ ტვიტზე: [Copy Paste Tweet].»
მოთხოვნა: «გამოიყენე 5Cs ჩარჩო, რათა მოვახერხო Landing Page-ის ოპტიმიზაცია.»
მოთხოვნა: «მიჰყევით VISUAL ჩარჩოს, რათა შევქმნათ სახელმძღვანელო, რომელიც დამეხმარება ჩემი [პროდუქტის/მომსახურების] ინფოგრაფიკის შემუშავებაში.»
მოთხოვნა: «შეადარეთ სოციალური მედიის დაგეგმვის საუკეთესო 5 ხერხი და გამოიტანეთ შედეგები ცხრილში სვეტების სახით: სახელი, ფასი, მახასიათებლები, მხარდამჭერი პლატფორმები, დადებითი და უარყოფითი მხარეები.»
მოთხოვნა: «დაწერეთ Youtube ვიდეოს სკრიპტი ABT ჩარჩოს გამოყენებით ჩემი [პროდუქტის/სერვისისთვის] ამ [თემის] შესახებ.»
მოთხოვნა: «დამეხმარეთ, შევქმნა ძლიერი ბრენდის სთორი ჩემი [პროდუქტის/მომსახურებისთვის] გმირის გამოცდილებების გამოყენებით.»
(Hook Model არის ოთხფაზიანი პროცესი, რომელიც ბიზნესს შეუძლია გამოიყენოს იმ პროდუქტების ან სერვისების შესაქმნელად, რომლებსაც მომხმარებლები ჩვეულებრივ იყენებენ. მიზანი ნებაყოფლობითი, მაღალი სიხშირის ჩართულობაა. თავის არსში, Hook Model არის მომხმარებლის ჩვევის შექმნა.)
მოთხოვნა: «გამოიყენეთ Nir Eyal’s Hooked Model ჩვენი [პროდუქტის/მომსახურების] დეტალური მარკეტინგული კამპანიის შესაქმნელად.»
მოთხოვნა: «გაიარეთ ნაბიჯ-ნაბიჯ საფეხურები ჩემი ვებსაიტის SEO-ის ოპტიმიზაციისთვის [სამიზნე სიტყვებისთვის].»
მოთხოვნა: «შეიმუშავეთ Lean Startup-ზე დაფუძნებული მარკეტინგული კამპანია ჩვენი [პროდუქტის/მომსახურების] მიზნებისთვის [იდეალური მომხმარებლისთვის].
მოთხოვნა: «შექმენით [#] სათაურები {თემის ჩასმა}-ის შესახებ. სათაურები უნდა იყოს თვალშისაცემი, მკვეთრი და დასამახსოვრებელი.»
მოთხოვნა: «დაწერეთ მონახაზი ვრცელი ბლოგ-პოსტისთვის [ჩასმა თემის].»
მოთხოვნა: «შექმენით Growth Flywheel მარკეტინგული კამპანია ჩვენი [პროდუქტის/მომსახურებისთვის], რომელიც მოიცავს მომხმარებელთა შეძენას, შენარჩუნებას, ჩართულობას და შეხედულებებს.»
მოთხოვნა: «შეადგინეთ მარკეტინგული გეგმა ალან დიბის 1-გვერდიანი მარკეტინგული გეგმის სტილში ჩვენი [პროდუქტის/მომსახურებისთვის].»
მოთხოვნა: «დამეხმარეთ ელ.ფოსტის მარკეტინგული კამპანიის შექმნაში ჩემი [პროდუქტის/მომსახურებისთვის] მომხმარებლის გამოყენებით.»
მოთხოვნა: «შეადგინეთ დეტალური მარკეტინგული კამპანია ჩვენი [პროდუქტის/მომსახურებისთვის] AARRR ჩარჩოს გამოყენებით.»
მოთხოვნა: «ჩემი [პროდუქტი/მომსახურებისთვის] შექმენით სახელმძღვანელო ჩემი მარკეტინგის სტრატეგიისთვის, Influencer Marketing-ის 4 °C-ის გამოყენებით (შინაარსი, სანდოობა, გავლენა, ხარჯების ეფექტურობა).»
მოთხოვნა: «[აღწერეთ მოკლედ თქვენი პროდუქტი და სამიზნე აუდიტორია]. გამარკვიეთ პროდუქტის გაშვების სტრატეგიის შემუშავებაში.»
მოთხოვნა: «გამოიყენეთ შონ ელისის ზრდის ჰაკერების ჩარჩო, რომელიც ასახავს ნაბიჯ-ნაბიჯ გეგმას ჩვენი [პროდუქტის/მომსახურების] პოვნის, ტესტირებისა და მზარდი შესაძლებლობების შესახებ».
მოთხოვნა: «[თქვენი სამომავლო გეგმის] საფუძველზე, დამეხმარეთ, მოვახდინო კარგი შთაბეჭდილება [პროდუქტის, სერვისის ან პერსონალური ბრენდის] შესაქმნელად.»
მოთხოვნა: «ღირებულების ჩარჩოს გამოყენებით, დეტალურად აღწერეთ, თუ რა სარგებელი მოაქვს ჩვენი პროდუქტის 5 საუკეთესო ფუნქციას მომხმარებლისთვის [შეიყვანეთ პროდუქტის დეტალები]».
მოთხოვნა: «რა არის ჩვენი სამიზნე მომხმარებლების მიერ ყველაზე გავრცელებული წინააღმდეგობები და როგორ ვპასუხობდით მათ? [შეიყვანეთ პროდუქტის დეტალები]»
მოთხოვნა: «თამაში სცენარი, როდესაც მომხმარებელი აპროტესტებს ჩვენს პროდუქტს მაღალი ფასის გამო. თქვენ იმოქმედებთ, როგორც მომხმარებელი, მე ვარ გაყიდვების აგენტი. შეაფასეთ თითოეული პასუხი და მითხარით, როგორ გავაუმჯობესო ისინი [შეიყვანეთ პროდუქტის დეტალები]»
მოთხოვნა: «შექმენით ჩემთვის სწავლის გზა, რათა უკეთესი ურთიერთობები დამყარდეს ჩემს კლიენტებთან».
მოთხოვნა: «შექმენით ჩემთვის 1-კვირიანი კურსი მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად.»
მოთხოვნა: «მოამზადეთ 5 გამჭრიახი შეკითხვა, რომლებსაც დასვამთ გაყიდვების დროს. [შეიყვანეთ პროდუქტის დეტალები]»
მოთხოვნა: «მოამზადეთ ხუთწუთიანი პრეზენტაცია ჩვენი პროდუქტისთვის AIDA (attention, interest, desire) ჩარჩოს გამოყენებით. [შეიყვანეთ პროდუქტის დეტალები]»
მოთხოვნა: «მონიშნეთ ძირითადი კომპონენტები გაყიდვების სატელეფონო შეთავაზების შემდეგ, რათა ეს ინფორმაცია დამატებით მეილში გამოვიყენო».
მოთხოვნა: «თქვენ ხართ ChatGPT-ის prompt გენერატორი. შექმენით 10 უნიკალური მოთხოვნა, რომელიც დამეხმარება [სამუშაოს ან დავალების] შესრულებაში».
მოთხოვნა: «შემდეგი [ინდუსტრიისთვის] გამოიტანეთ ტოპ 10 სპეციფიკური პრობლემა, 5 გამოსავალი თითოეული პრობლემიდან და 3 უნიკალური ბიზნეს იდეა თითოეულის გადასაჭრელად.»
მოთხოვნა: «გაანაწილეთ ჩარჩო და ყველაზე მნიშვნელოვანი გაკვეთილები {წიგნის სათაური}-დან, რომ გააკეთოთ ყოვლისმომცველი შეჯამება.»
მოთხოვნა: «შეადგინეთ პერსონალური cold ელფოსტა პოტენციური კლიენტისთვის [ინდუსტრიაში], რომელიც ხაზს უსვამს [ჩვენს უნიკალურ ღირებულების წინადადებას].»
მოთხოვნა: «ქვემოთ ჩასმული სიიდან შექმენით ცხრილი შემდეგი სვეტებით: [სახელი, კატეგორია და აღწერა]. შემდეგ ნება მომეცით, დავაექსპორტო ცხრილი, როგორც CSV [ჩასვით ნივთების სია]»
მოწოდება: «გამაცანი შემოქმედებითი სავარჯიშოები და ტექნიკები, რომლებიც დამეხმარება ჩემი შინაგანი კრეატიულობის განვითარებასა და ახალი იდეების გენერირებაში [განსაკუთრებული კონტექსტის ჩასმა].»
მოთხოვნა: «შეცვალეთ ქვემოთ მოცემული ტექსტის ტონი, რომ იყოს უფრო [პირდაპირი, ფორმალური, არაფორმალური, გულწრფელი, სარკასტული, მეგობრული, თავდაჯერებული, დამაჯერებელი, ვნებიანი, პროფესიონალური, ჩვეულებრივი, სერიოზული, მსუბუქი, სასაუბრო, სერიოზული]: [ჩასვით ტექსტი]»
მოთხოვნა:. «მომაწოდეთ მოწყობილობების ან მეხსიერების ტექნიკების სია, რომელიც დამეხმარება ამ თემასთან დაკავშირებული მნიშვნელოვანი ინფორმაციის დამახსოვრებასა და გახსენებაში.»
მოთხოვნა: «შეაჯამეთ სტატიის ყველაზე მნიშვნელოვანი ნაწილი სიის სახით: [სტატიის ჩასმა]»
მოთხოვნა: «მოიფიქრეთ 20 უნიკალური იდეა [თემისთვის]»
«შექმენით დამაჯერებელი სამოტივაციო წერილი [სამსახურის დასახელება] თანამდებობისთვის [კომპანიის სახელი], სადაც წარმოაჩენთ ჩემს შესაბამის გამოცდილებას და ენთუზიაზმს ამ როლისთვის. [ჩადეთ შესაბამისი გამოცდილება]»
დამეხმარეთ ჩემი [პროდუქტის ან მომსახურების] გაუმჯობესების სფეროების ამოცნობაში.»
მოთხოვნა: «გამიზიარეთ სისტემატური, ნაბიჯ-ნაბიჯ მიდგომა [კონკრეტული პრობლემის ან გამოწვევის] გადასაჭრელად.»
მოთხოვნა: «გადაასწორე ქვემოთ მოცემული ტექსტი ორთოგრაფიულად და გრამატიკულად. შექმენით მკაფიო და ზუსტი წინადადებები [დააკოპირეთ თქვენი ტექსტი].
მოთხოვნა: «[აღწერეთ თქვენი სერვისი ან პრიდუქტი მოკლედ] Sandler Selling System-ის გამოყენებით დამეხმარეთ დამაჯერებელი სცენარის ბაში.»
მოთხოვნა: «გადააქციეთ შემდეგი პუნქტები ტექსტის აბზაცად. გამოიყენეთ შემდეგი [ტონი] და მიბაძეთ წერის სტილს [ჩართეთ თქვენი საყვარელი ავტორი].»
მოთხოვნა: «[აღწერეთ თქვენი სერვისი, პროდუქტი და სამიზნე აუდიტორია მოკლედ].
მოთხოვნა: «ახსენი [რთული თემა] ისე თითქოს 12 წლის ვარ.»
მოთხოვნა: «[მოკლედ აღწერეთ თქვენი პროდუქტი და სამიზნე აუდიტორია]. დამეხმარეთ პროდუქტის გაშვების სტრატეგიის შექმნაში, პროდუქტის გაშვების ფორმულის გამოყენებით.
მოწოდება: «ამიერიდან თქვენ იმოქმედებთ როგორც [ილონ მასკი]. მე დაგისვამთ კითხვებს და თქვენ უნდა უპასუხოთ ისე, როგორც [ილონ მასკი].
(ხუთი «why» (ან 5 რატომ) არის განმეორებითი დაკითხვის ტექნიკა, რომელიც გამოიყენება კონკრეტული პრობლემის საფუძველში არსებული მიზეზ-შედეგობრივი ურთიერთობების შესასწავლად.)
გამოიყენეთ ხუთი «why» ტექნიკა [კონკრეტული პრობლემის ან სიტუაციის] ძირითადი მიზეზის დასადგენად».
მოთხოვნა: «[აღწერეთ ბიზნესი ან პერსონალური ბრენდი]. დამეხმარეთ ჩემი ბრენდისთვის დამაჯერებელი ნარატივის შემუშავებაში Hero’s Journey ფარგლებში.»