ჩვენ ვაკანსიების სერვისი გავუშვით: გამოაქვეყნეთ ვაკანსიები და მიიღეთ უკუკავშირი!
გივი ცერაძესტარტაპები
20 ოქტომბერი 2023, 10:52
2023-10-20
STORI — ქართული AI აპლიკაცია, რომელიც ბრენდირებული კონტენტის შექმნაში დაგეხმარებათ
ტექნოლოგიების სფეროს ორ ყველაზე პოპულარულ და საინტერესო განსახილველ საკითხად, ამჟამად, ხელოვნური ინტელექტი და ჩიპები ითვლება. ამ კუთხით პირველობისთვის უამრავი გიგანტი კომპანია იბრძვის, რაც თემის აქტუალურობასა და მნიშვნელობას კიდევ უფრო ზრდის. ლოგიკურია, რომ ბაზარზე უამრავი კომპანია თუ პლატფორმა ჩნდება, რომელიც საკუთარი ბიზნესისთვის ხელოვნურ ინტელექტს იყენებს. სწორედ ასეთი ქართული AI აპლიკაციაა STORI, რომელიც მომხმარებლებს ბრენდირებული კონტენტის შექმნაში ეხმარება.
ცოტა ხნის წინ 500 Global-ის აქსელერაციის პროგრამით 5 ქვეყნის 10 სტარტაპი შეირჩა, რომელთაგანაც ერთ-ერთი STORI იყო.
STORI-ის თანადამფუძნებელმა, სანდრო ოქროპირიძემ dev.ge-სთან კომპანიის ამჟამინდელ მდგომარეობაზე, მნიშვნელობასა და სამომავლო გეგმებზე დეტალურად ისაუბრა.
STORI 2022 წლის 27 სექტემბერს დაფუძნდა. პლატფორმა ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით, რამდენიმე წამში ბრენდსა და კრეატიულ მარკეტინგულ კონტენტს ქმნის, როგორც ტექსტის, ისე ფოტოებისა და პოსტერების სახით. როგორც სანდრო ოქროპირიძე გვიხსნის, ამისთვის Storiai.com-ზე დარეგისტრირებაა საჭირო.
სანდრო ოქროპირიძის თქმით, მან და სხვა თანადამფუძნებლებმა საკითხის ემპირიულად შესწავლის შემდეგ აღმოაჩინეს, რომ მომხმარებლებს კონტენტის შექმნასთან დაკავშრებით უამრავი პრობლემა ექმნებოდათ. შესაბამისად, გადაწყვიტეს, ინტერაქციული ხელსაწყოები შეექმნათ, რომლებიც საბოლოოდ STORI AI-ის დაარსების საფუძველი გახდა.
სანდრო ამბობს, რომ STORI-ის ძირითადი სეგმენტი და სამიზნე სამ ნაწილად იყოფა. პირველი მცირე კომპანიებია, რომელებსაც მარკეტინგული გუნდი არ ჰყავთ.
მეორე სეგმენტს სოცმედია მენეჯერები წარმოადგენენ, რომლებსაც თავის პორტფოლიოში სხვადასხვა ბრენდები ჰყავთ. ხოლო მომსახურების მესამე სფერო დიდი სააგენტოებია.
მომსახურება თვეში 30 აშშ დოლარიდან იწყება. ამასთან ერთად, STORI-ის 50 და 150 დოლარიანი გამოწერაც აქვს. მათ შორის მთავარი განმასხვავებელი არა მომსახურების ხარისხი, არამედ, მაგალითად, ფოტოების, ედიტორებისა და მეხსიერების რაოდენობაა.
სანდრო გვიყვება, რომ ტექნოლოგიის მთლიანი კოდი და დიზაინი მათი გუნდის შექმნილია. დამატებით ისინი Microsoft Azure-სა და Stable Diffusion-ის Image Generation Model-ს იყენებენ.
STORI ინგლისურენოვანი პლატფორმაა, შესაბამისად, კონკურენტები ქვეყნის ფარგლებს გარეთ, უფრო კონკრეტულად აშშ-ში ჰყავს. მიუხედავად ამისა, პლატფორმაზე ქართველი და უცხოელი მომხმარებლები თითქმის თანაბრად შედიან. როგორც სანდრო ამბობს, საქართველოში STORI-ის პირდაპირი კონკურენტის მოძებნა შეუძლებელია.
საინტერესოა, როგორ ახერხებენ STORI და მსგავსი AI პლატფორმები იმ კრეატიულობის შენსარჩუნებას, რომელიც რეალურად ადამიანის საქმეა. სანდრო ოქროპირიძე გვიხსნის, რომ პროდუქტი პროფესიონალი კოპირაიტერების ან დიზაინერების ჩასანაცვლებლად არ შექმნილა. STORI-ის მიზანი იმ კომპანიების დახმარებაა, რომლებსაც გუნდში ამ პროფესიის წარმომადგენლები საერთოდ არ ჰყავთ.
ბოლო პერიოდში, შეზღუდვები და ჩარჩოები ხელოვნური ინტელექტის განუყრელი ნაწილი გახდა. უამრავი წესები და რეგულაციები იქმნება, რომელიც AI-ის თავისუფლების შეზღუდვისკენ არის მიმართული, რაც მას ყველაფრის შექმნის უფლებას არ აძლევს. სანდროს თქმით, მსგავსი «კონტროლი» მათ ტექნოლოგიასაც გააჩნია.
«შეზღუდვები, რა თქმა უნდა, ჩვენს AI-ისაც გააჩნია. STORI რაიმე ძალადობრივის, რასისტულისა თუ აკრძალულის შექმნაზე ყოველთვის უარს ამბობს». — თქვა სანდრო ოქროპირიძემ.
STORI 30 ოქტომბერს ახალი დიზაინის გაშვებას აპირებს. ამასთან ერთად, კომპანიას ზამთარში Product Hunt-ის წლის საუკეთესო პროდუქტის პრიზის მოპოვება სურს. როგორც სანდრო ამბობს, მთავარი მიზანი აშშ-ის ბაზარზე გააქტიურებაა, რაზეც აქტიურად მუშაობენ.
როგორ შეიძლება, ხელოვნურმა ინტელექტმა შეცვალოს LGBTQIA+ ადვოკატირება
ახალი AI Comes Out of the Closet — «AI კარადიდან გამოდის» სისტემა მიზნად ისახავს ხელოვნური ინტელექტისა და LGBTQIA+ მხარდაჭერის შერწყმას.
ავტორი: დევიდ სვინი, MIT