ჩვენ ვაკანსიების სერვისი გავუშვით: გამოაქვეყნეთ ვაკანსიები და მიიღეთ უკუკავშირი!

LinkedIn პლატფორმაზე თამაშების დამატებას გეგმავს

LinkedIn-მა სახელი გაითქვა, როგორც პლატფორმამ, რომელიც საზოგადოებას კავშირების შექმნასა და დასაქმებაში ეხმარება — მას უკვე 1 მილიარდზე მეტი მომხმარებელი ჰყავს. ახლა, პლატფორმაზე ხალხის მიერ გატარებული დროის გასაზრდელად, კომპანია ახალ ფუნქციას, გეიმინგს ამატებს.

კომენტარის დატოვება
LinkedIn პლატფორმაზე თამაშების დამატებას გეგმავს

LinkedIn-მა სახელი გაითქვა, როგორც პლატფორმამ, რომელიც საზოგადოებას კავშირების შექმნასა და დასაქმებაში ეხმარება — მას უკვე 1 მილიარდზე მეტი მომხმარებელი ჰყავს. ახლა, პლატფორმაზე ხალხის მიერ გატარებული დროის გასაზრდელად, კომპანია ახალ ფუნქციას, გეიმინგს ამატებს.

TechCrunch-მა დაადასტურა, რომ LinkedIn ახალი თამაშების შექმნაზე მუშაობს. ის მარტივი ფაზლ თამაშის, Wordle-ის მსგავსი იქნება, რომელმაც ვირუსული წარმატება და მილიონობით მოთამაშე მოიპოვა. 

აპლიკაციის მკვლევრებმა იპოვეს კოდი, რომელიც იმ სამუშაოს შიფრავს, რომელსაც LinkedIn სწევს. ერთ-ერთმა მათგანმა, ნიმა ოვჯიმ, თქვა, რომ ერთ-ერთი იდეა, რომელსაც LinkedIn ექსპერიმენტის სახით ახორციელებს, გულისხმობს მოთამაშეთა ქულების ორგანიზებას სამუშაო ადგილების მიხედვით, ხოლო კომპანიები «რეიტინგს» ამ ქულების მიხედვით მიიღებენ.

LinkedIn-ის სპიკერმა დაადასტურა, რომ პლატფორმა თამაშებზე მუშაობს, მაგრამ თქვა, რომ გაშვების თარიღი ჯერ ცნობილი არ არის.

«ჩვენ LinkedIn-ის გამოცდილებაში თავსატეხებზე დაფუძნებული თამაშების დამატებას ვცდილობთ, რათა ცოტათი განვიტვირთოთ, ურთიერთობები გავაღრმავოთ და საუბრის ახალი შესაძლებლობა გავაჩინოთ». — თქვა სპიკერმა TechCrunch-ისთვის გაგზავნილ შეტყობინებაში.

მან დასძინა, რომ X-ზე მკვლევრის  მიერ გაზიარებული სურათები უახლესი ვერსიები არ არის.

LinkedIn-ის მფლობელი Microsoft სათამაშო ინდუსტრიის გიგანტია. მისმა თამაშების ბიზნესმა — რომელიც მოიცავს Xbox-ს, Activision Blizzard-სა და ZeniMax-ს — გასულ კვარტალში 7.1 მილიარდი აშშ დოლარის შემოსავალი მოიტანა, რითაც Windows-ის შემოსავალს პირველად გადააჭარბა.

LinkedIn-ის სპიკერმა არ ისაუბრა იმაზე, რამდენად არის ჩართული Microsoft LinkedIn-ის სათამაშო პროექტში.

წლების განმავლობაში, LinkedIn-მა უამრავი ახალი ფუნქცია სცადა, რათა  პლატფორმის გამოცდილება გაეუმჯობესებინა — სტრატეგიით, რომელიც, შესაძლოა, საუკეთესოდ არის აღწერილი: «როგორ შეგვიძლია ყველაზე პოპულარული ინსტრუმენტები, რომლებსაც ადამიანები ახლა იყენებენ ავიღოთ და ისინი LinkedIn-ის აუდიტორიისთვის შესაბამისი გავხადოთ?».

LinkedIn 250 AI კურსზე უფასო წვდომას გთავაზობთ
LinkedIn 250 AI კურსზე უფასო წვდომას გთავაზობთ
თემის მიხედვით
LinkedIn 250 AI კურსზე უფასო წვდომას გთავაზობთ
Catch Up — LinkedIn-ის ახალი ფუნქცია მეტი ინტერაქციისთვის
Catch Up — LinkedIn-ის ახალი ფუნქცია მეტი ინტერაქციისთვის
თემის მიხედვით
Catch Up — LinkedIn-ის ახალი ფუნქცია მეტი ინტერაქციისთვის
როგორ დავალაგოთ სწორად LinkedIn-ის პროფილი და რას უნდა მივაქციოთ ყურადღება
როგორ დავალაგოთ სწორად LinkedIn-ის პროფილი და რას უნდა მივაქციოთ ყურადღება
თემის მიხედვით
როგორ დავალაგოთ სწორად LinkedIn-ის პროფილი და რას უნდა მივაქციოთ ყურადღება


ასევე წაიკითხეთ
TikTok Notes — TikTok-ი Instagram-ის კონკურენტი აპლიკაციის გამოშვებას აპირებს
TikTok Notes — TikTok-ი Instagram-ის კონკურენტი აპლიკაციის გამოშვებას აპირებს
TikTok Notes — TikTok-ი Instagram-ის კონკურენტი აპლიკაციის გამოშვებას აპირებს
LinkedIn 250 AI კურსზე უფასო წვდომას გთავაზობთ
LinkedIn 250 AI კურსზე უფასო წვდომას გთავაზობთ
LinkedIn 250 AI კურსზე უფასო წვდომას გთავაზობთ
საგანმანათლებლო და დასაქმების პლატფორმა, LinkedIn მომხმარებლებს 250 AI კურსზე უფასო წვდომას სთავაზობს. ისინი უფასოდ ხელმისაწვდომი 5 აპრილამდე იქნება. 
TikTok პლატფორმიდან კიდევ უფრო მეტ სიმღერას შლის
TikTok პლატფორმიდან კიდევ უფრო მეტ სიმღერას შლის
TikTok პლატფორმიდან კიდევ უფრო მეტ სიმღერას შლის
Catch Up — LinkedIn-ის ახალი ფუნქცია მეტი ინტერაქციისთვის
Catch Up — LinkedIn-ის ახალი ფუნქცია მეტი ინტერაქციისთვის
Catch Up — LinkedIn-ის ახალი ფუნქცია მეტი ინტერაქციისთვის
განხილვა
კომენტარები ჯერ არაა.