ჩვენ ვაკანსიების სერვისი გავუშვით: გამოაქვეყნეთ ვაკანსიები და მიიღეთ უკუკავშირი!
სიახლეების განყოფილებაგრძლად საკითხავი
16 იანვარი 2024, 12:59
2024-01-16
როგორ დავალაგოთ სწორად LinkedIn-ის პროფილი და რას უნდა მივაქციოთ ყურადღება
როგორ შევავსოთ სწორად LinkedIn-ის პროფილი და რას უნდა მივაქციოთ ყურადღება უკრაინელმა კარიერულმა კონსულტანტმა, ვიოლეტა ძიუბენკომ კანდიდატებს რამდენიმე რჩევა მისცა, რაც შეთავაზებებს მიღებას დააჩქარებს. მისი რჩევები LinkedIn-ზე პროფილის სწორად შერჩევასა და სამსახურის ძიებისთვის მის სწორად გამოყენებას ეხება.
«შეავსეთ თქვენი პროფილი LinkedIn-ზე სწორად და რეკრუტერები თვითონ გიპოვიან», — ამბობს ვიოლეტა.
აი, რამდენიმე სასარგებლო რჩევა სპეციალისტისგან იმაზე, როგორ გამოიყენოთ LinkedIn სამსახურის პოვნისთვის.
თქვენი დასახელება მოკლედ უნდა ასახავდეს თქვენს ძირითად როლსა და მთავარ უნარებს. როდესაც ძიების შედეგებში თქვენი პროფილი ვარდება, მომხმარებელი ხედავს თქვენს გვარს, სახელსა და სათაურს.
აქ იწერება თქვენი მიმდინარე თანამდებობა და კომპანია, მაგრამ შეგიძლიათ შეცვალოთ ის, 120-სიმბოლოიანი ლიმიტის დაცვით.
მაგალითად, თუ სამსახურს ეძებთ, შეგიძლიათ თქვენი სპეციალობის ზოგადი დასახელება და დამატებით 2-3 მთავარი უნარი მიუმატოთ.
ყველაზე მთავარი — არ დაწეროთ სათაურში, რომ ეძებთ სამსახურს looking for new opportunities.
წაშალეთ ფოტოზე წარწერა «open to work» — ეს განწირულ ყვირილს ჰგავს. უმჯობესია, გვერდის პარამეტრებში შესაბამისი ველი მონიშნოთ, რათა ეს მხოლოდ რეკრუტერებმა დაინახონ და ხვდებოდნენ, რომ სამსახურს ეძებთ, ზედმეტი გახმაურების გარეშე.
უნარები და საკვანძო სიტყვები
სოციალური ქსელი საშუალებას გაძლევთ დაამატოთ 50 უნარი და სამი ძირითადი მიამაგროთ. რეკრუტერები სწორედ ამ უნარების მიხედვით ეძებენ, ამიტომაც გვერდზე მათი დამატება მნიშვნელოვანია.
საჭიროა თუ არა უნარების დადასტურება? ამრიგად, სოციალური ქსელი ისეა მოწყობილი, რომ მნიშვნელოვანია ურთიერთქმედება სხვა მომხმარებლებთან, რომელთაც უნარების მეტი დადასტურება აქვთ და პროფილები უფრო მაღლა იწევს. ეს ზრდის სხვა ადამიანების, კერძოდ დამსაქმებლების ნდობას. დამატებით მიუთითეთ საკვანძო სიტყვები, რომლებიც თქვენს სფეროშია პოპულარული. ეს რეკრუტერებს თქვენს პოვნას გაუმარტივებს.
მიღწევების განყოფილება
განყოფილება განკუთვნილია იმისათვის, რომ გააზიაროთ კურსები, პუბლიკაციები, ჯილდოები, პროექტები, ღირებული შედეგები, მიუთითეთ ენების ცოდნა. და თუ გგონიათ, რომ არავითარი მიღწევა არ გაქვთ, მაშინ სჯობს მოძებნოთ. შეხედეთ თქვენს სამსახურს ბიზნესის კუთხით, დაფიქრდით, რა პრობლემები გადაჭერით, ვის დაუზოგეთ დრო და ფული, რა რისკები აიცილეთ თავიდან.
ეს შესანიშნავი შესაძლებლობაა დამსაქმებელს თქვენი რეკომენდაციები სპეციალური მოთხოვნის გარეშე აჩვენოთ. ანუ, თქვენ არ გჭირდებათ სპეციალურად მოითხოვოთ რეკომენდაციის დატოვება რომელიმე ცალკეულ დოკუმენტში, თქვენ უბრალოდ უნდა დაწეროთ ეს რეკომენდაცია LinkedIn-ზე და თქვენი კოლეგების შეწუხება აღარ დაგჭირდებათ. და ამ რეკომენდაციებს ნამდვილად კითხულობენ. ასეთი რეკომენდაცია შეგიძლიათ მოითხოვოთ თქვენი ყოფილი კოლეგებისგან, განსაკუთრებით თუ ჯერ კიდევ მუშაობთ კომპანიაში. ასევე გაეცით რეკომენდაციები, რადგანაც ისინი თქვენი LinkedIn-ის პროფილზე გამოჩნდება.
ციფრული და სოციალური მედია მარკეტინგის ინდუსტრია ერთ-ერთ ყველაზე პერსპექტიულ და მაღალანაზღაურებად სფეროდ ითვლება. აშშ-ის შრომის სტატისტიკის ბიუროს კვლევამ აჩვენა, რომ მარკეტინგული პროფესიები ყოველწლიურად 6%-ით იზრდება, რაც სამუშაო ადგილების ზრდისთვის საშუალოზე სწრაფია.