Amazon-მა კლების ტენდენცია შეაჩერა და ახლა მნიშვნელოვან მოგებაზე გადის
Amazon-ის ელექტრონული კომერციის ძირითადი ბიზნესი შეიძლება გადარჩენისთვის იბრძვის, თუმცა კომპანიის გარკვეული ნაწილები მოგებას იძლევა.
Amazon-ის ელექტრონული კომერციის ძირითადი ბიზნესი შეიძლება გადარჩენისთვის იბრძვის, თუმცა კომპანიის გარკვეული ნაწილები მოგებას იძლევა.
კომპანიის თქმით, 2023 წლის პირველ სამ თვეში ონლაინ გაყიდვები უცვლელი იყო, თუმცა ეს Amazon-ის ღრუბლოვან სერვისებსა და სარეკლამო ერთეულებში მოსალოდნელზე უკეთესი გაყიდვებით კომპენსირდება.
«ბევრი გვაქებს იმის გამო, თუ როგორ აწვდიან ჩვენი გუნდები პროდუქტს მომხმარებლებს, განსაკუთრებით გაურკვეველი ეკონომიკის პირობებში». — თქვა აღმასრულებელმა დირექტორმა, ენდი ჯასიმ.
Amazon-ის გაყიდვები შენელდა, რადგან მომხმარებლები პანდემიის შემდეგ მაღაზიებს დაუბრუნდნენ და ცხოვრების ხარჯების ზრდის საპასუხოდ ბიუჯეტი გაამკაცრეს.
ექსპერტთა აზრით, მას შემდეგ, რაც შარშან, ჯასიმ ზოგიერთი პროგრამა შეაჩერა, როგორიცაა, მაგალითად, ფიტნეს განყოფილება, Halo, კომპანიის საქმიანობა გაუმჯობესდა.
კომპანიის მუშახელის რაოდენობა გასული წლის მარტიდან 10%-ით შემცირდა — გასული წლის ბოლოდან Amazon-დან 75000-ზე მეტი თანამშრომელი დაითხოვეს.
Insider Intelligence-ის მთავარმა ანალიტიკოსმა, ენდრიუ ლიპსმენმა თქვა, რომ ამან შესაძლოა შედეგი გამოიღოს.
«პირველად რამდენიმე კვარტალში, Amazon-ს შეიძლება დადებითი მაჩვენებელი ჰქონდეს». — თქვა ლიპსმანმა.
Amazon-ის სარეკლამო განყოფილების შემოსავალი, გასულ წელთან შედარებით, 23%-ით გაიზარდა, ხოლო გაყიდვები Amazon Web Services-ში, რომელიც დიდი ხნის განმავლობაში კომპანიის დიდი მოგების მამოძრავებელი იყო, — 16%-ით.
მთლიანი გაყიდვები 9%-ით გაიზარდა და იანვარ-მარტის პერიოდში 127,4 მილიარდ აშშ დოლარს მიაღწია.
მიუხედავად ამისა, კომპანიის მუშაობა იმაზე უკეთესი აღმოჩნდა, ვიდრე ბევრი ანალიტიკოსი ელოდა და მოგება 3,2 მილიარდ აშშ დოლარამდე გაიზარდა.
«Amazon-მა გააკეთა ის, რაც სჭირდებოდა, შეცვალა — ან სულ მცირე, შეაჩერა — ყველაზე პრობლემური კლების ტენდენციები». — თქვა ბატონმა ლიპსმანმა.