Touch22 x Startups - სტარტაპების გამოფენისთვის რეგისტრაცია დაიწყო

Touch x Startups 22-ი სტარტაპ გამოფენისთვის რეგისტრაციას იწყებს.

Touch22-ის ფარგლებში, 7 და 8 დეკემბერს, ტექნოლოგიურ სტარტაპებს მიეცემათ შესაძლებლობა, რუსთაველის თეატრის კედლებში საკუთარი იდეები და მიღწევები მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნებიდან ჩამოსულ დამსწრე საზოგადოებას გააცნონ, მოისმინონ მათი შეფასებები, დაამყარონ ახალი ბიზნეს-კონტაქტები. შესაძლოა, შეიძინონ ინვესტირების ახალი შესაძლებლობებიც.   

კომენტარის დატოვება
Touch22 x Startups - სტარტაპების გამოფენისთვის რეგისტრაცია დაიწყო

Touch x Startups 22-ი სტარტაპ გამოფენისთვის რეგისტრაციას იწყებს.

Touch22-ის ფარგლებში, 7 და 8 დეკემბერს, ტექნოლოგიურ სტარტაპებს მიეცემათ შესაძლებლობა, რუსთაველის თეატრის კედლებში საკუთარი იდეები და მიღწევები მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნებიდან ჩამოსულ დამსწრე საზოგადოებას გააცნონ, მოისმინონ მათი შეფასებები, დაამყარონ ახალი ბიზნეს-კონტაქტები. შესაძლოა, შეიძინონ ინვესტირების ახალი შესაძლებლობებიც.   

2022 წლის სამიტზე წარმოდგენილი იქნებიან სპიკერები მსოფლიოს წამყვანი კომპანიებიდან. მათ შორის: Google, Revolut, Nike, Tesla, Siemens, Porsche, Bolt, Adobe, Mediamonks, Publicis Italy/LePub,Dalton Maag, Smashing Media, Ogilvy, AKQA, Microsoft მრავალი სხვა.

 — სპიკერების სრული სიის სანახავად დააჭირეთ აქ

ღონისძიების ფარგლებში შეირჩევა 30 სტარტაპი, რომლებიც 2 დღის განმავლობაში სამიტზე იქნებიან წარმოდგენილი.

წელს კონფერენციას 4 მთავარი მიმართულება აქვს: დიზაინი, ტექი, ბიზნესი და მომავალი. სემინარებისა და დისკუსიების ფოკუსში სწორედ ეს მიმართულებები იქნება.

მონაწილე სტარტაპები შემდეგი კრიტერიუმებით შეირჩევა:

  1. აუცილებელია სტარტაპი იყოს ტექნოლოგიური;
  2. აუცილებელი მოთხოვნაა, სტარტაპს ჰქონდეს MVP (Minimum Viable Product);
  3. ამარტივებდეს ან ბაზარს სთავაზობდეს პრობლემის სრულად მოგვარების გზას;
  4. იყოს ინოვაციური ქართული ბაზრისთვის; 

რეგისტრაცია უკვე დაიწყო და 25 ნოემბრამდე გაგრძელდება.

რეგისტრაციისთვის დააჭირეთ აქ;

— ბილეთების შესაძენად დააჭირეთ აქ;

 — კონფერენციის მხარდამჭერებისა და მედიაპარტნიორების სიის სანახავად დააჭირეთ აქ;

 — ღონისძიების Facebook გვერდის სანახავად დააჭირეთ აქ;

Touch Summit —  საერთაშორისო სამიტია ბიზნესისა და ტექნოლოგიების შესახებ, რომელიც 7-8 დეკემბერს რუსთაველის თეატრში გაიმართება.  

ორივე დღე დილიდან გვიან საღამომდე დატვირთული იქნება სემინარებით, პანელური დისკუსიებით, ვორქშოფებით, შეხვედრებით, სპეციალური ნეთვქორქინგის შესაძლებლობებით, ბევრი ინსპირაციით, გართობითა და საღამოს წვეულებებით.  

4 ვორქშოფი რომელსაც შეგვიძლია დავესწროთ ტექნოლოგიურ ფესტივალზე — Touch
4 ვორქშოფი, რომელსაც შეგვიძლია დავესწროთ ტექნოლოგიურ ფესტივალზე — Touch
თემის მიხედვით
4 ვორქშოფი, რომელსაც შეგვიძლია დავესწროთ ტექნოლოგიურ ფესტივალზე — Touch
ასევე წაიკითხეთ
ფარეხები - როგორ იწყებოდა სტარტაპ კულტურის ჩამოყალიბება
ფარეხები - როგორ იწყებოდა სტარტაპ კულტურის ჩამოყალიბება
ფარეხები - როგორ იწყებოდა სტარტაპ კულტურის ჩამოყალიბება
სტარტაპის კულტურა დღეს ტექნოლოგიური სფეროსთვის კარგად ნაცნობია. ინოვაციური იდეების რეალობად ქცევა და შემდეგ წარმატების მიღწევა — სტარტაპერების მთავარი მიზანს ძირითადად სწორედ ესაა. ისტორია ყველაფერს აქვს, მათ შორის, სტარტაპის კულტურასაც. ვინ იყვნენ პირველი სტარტაპერები? რა იყო პირველი იდეა? საიდან გაჩნდა სილიკონ ველი და თავად სტარტაპები?
რა არის სტარტაპ აქსელერატორი და რა პროგრამები მოქმედებს საქართველოში
რა არის სტარტაპ აქსელერატორი და რა პროგრამები მოქმედებს საქართველოში
რა არის სტარტაპ აქსელერატორი და რა პროგრამები მოქმედებს საქართველოში
სტარტაპ აქსელერატორები ეხმარებიან ახალ წამოწყებულ და გაზრდაზე ორიენტირებულ ტექნოლოგიურ ბიზნესებსა და კომპანიებს — უწევენ მენტორობას, უზრუნველყოფენ მათ განათლებას და დაფინანსებას. სტარტაპები ერთვებიან აქსელერაციის პროგრამებში გარკვეული დროის განმავლობაში. აქსელერატორები გთავაზობენ განათლების დატვირთულ, სწრაფ და სიღრმისეულ პროცესს, რომელიც მიზნად ისახავს ახალგაზრდა, ინოვაციური კომპანიებისთვის წარმატების დაჩქარებას და წლების სწავლების რამდენიმე თვეში მოქცევას. სიტყვა აქსელერაციაც აჩქარებას ნიშნავს. 
Touch22 სტარტაპებისთვის 5000-ევროიან პრიზს აწესებს
Touch22 სტარტაპებისთვის 5000-ევროიან პრიზს აწესებს
Touch22 სტარტაპებისთვის 5000-ევროიან პრიზს აწესებს
Forbes: სტარტაპების 90% წარუმატებელია — რა უნდა ვიცოდეთ დარჩენილ 10%-ზე
Forbes: სტარტაპების 90% წარუმატებელია — რა უნდა ვიცოდეთ დარჩენილ 10%-ზე
Forbes: სტარტაპების 90% წარუმატებელია — რა უნდა ვიცოდეთ დარჩენილ 10%-ზე
წარმატებულ სტარტაპებზე საუბარი ყოველთვის სასიამოვნოა. ამას ბევრი აკეთებს, თუმცა იშვიათად თუ შეხვდებით ინფორმაციას იმ გზებსა და საშუალებებზე რაც წარმატების საწინდარია. ერთი შეხედვით მარტივად განსახორციელებელი იდეა, რეალურად, ხშირად უამრავ სირთულესთანაა დაკავშირებული. 
განხილვა
კომენტარები ჯერ არაა.