საერთაშორისო რესპუბლიკური ინსტიტუტის (IRI) კვლევის თანახმად, საქართველოს მოსახლეობის 70% ყოველდღე ან თითქმის ყოველდღე იყენებს სოციალურ მედიას.
სოციალური მედიის მომხმარებლების 96% ყველაზე ხშირად Facebook-ს მოიხმარს.
საქართველოს მოსახლეობა სხვა სოციალურ ქსელებს ასე იყენებს:
- instagram — 26%.
- Tik-Tok — 17%;
- Telegram — 5%;
- Twitter — 3%;
- Linkedin — 2%.
კვლევის საველე სამუშაოები გამოკითხვისა და მარკეტინგის ინსტიტუტმა USAID-ის დაფინანსებით ჩაატარა. მონაცემები 2023 წლის 4-23 მარტს შეგროვდა, რესპონდენტთა სახლებში პირისპირ ინტერვიუების მეთოდით. გამოიკითხა 1500, საქართველოში მუდმივად მცხოვრები სრულწლოვანი ადამიანი. ცდომილების ზღვარი ±2.5%-ია.
გამოკითხულთა ასაკი, საცხოვრებელი ადგილი და დასახლების სიდიდე საქართველოს მთლიანი მოსახლეობის რეპრეზენტატიულია.