ჩვენ ვაკანსიების სერვისი გავუშვით: გამოაქვეყნეთ ვაკანსიები და მიიღეთ უკუკავშირი!

Rakuten Viber-ის კვლევა: როგორ იყენებენ ადამიანები საქართველოში მესენჯერს?

Rakuten Viber-მა ჩაატარა კვლევა საქართველოში სოციალური მედიის მოხმარებისა და საკომუნიკაციო პლატფორმების გამოყენების შესახებ. დღეს ის კვლევის ძირითადად შედეგებს წარმოგვიდგენს. 

კომენტარის დატოვება
Rakuten Viber-ის კვლევა: როგორ იყენებენ ადამიანები საქართველოში მესენჯერს?

Rakuten Viber-მა ჩაატარა კვლევა საქართველოში სოციალური მედიის მოხმარებისა და საკომუნიკაციო პლატფორმების გამოყენების შესახებ. დღეს ის კვლევის ძირითადად შედეგებს წარმოგვიდგენს. 

სოციალური მედიის საშუალო მოხმარება საქართველოში

კვლევის თანახმად, საქართველოს ურბანული მოსახლეობის უმრავლესობა (44%) სოციალურ მედიაში ყოველდღიურად დაახლოებით 2-3 საათს ატარებს.

საქართველოში მოსახლეობის 33% ყოველდღიურად მინიმუმ 1 საათის განმავლობაში იყენებს სოციალურ ქსელებს. ხოლო დაახლოებით 13% ამისთვის დღეში 3-5 საათს ხარჯავს.

ასევე, კვლევის ფარგლებში ირკვევა, რომ ინფორმაციის ყველაზე სანდო ტელევიზიაა რესპონდენტთა 55%-ისთვის, მეგობრები და ოჯახის წევრები — 68%-ისთვის, ხოლო ქართველების 28% ინფორმაციას ძირითადად ონლაინ მედიიდან იღებს.

რა იცის ხალხმა Rakuten Viber მესენჯერის შესახებ?

კვლევის შედეგებიდან გამომდინარე, საქართველოს მოსახლეობის უმეტესობა Rakuten Viber-ის შესახებ ინფორმაციას იღებს მეგობრებისა და ოჯახის წევრებისგან, რომლებიც  სარგებლობენ მესენჯერით, ასევე მობილური აპლიკაცების მაღაზიებიდან (App Store, Play Market) და სოციალური მედიიდან.

კვლევამ ასევე აჩვენა, რომ Rakuten Viber მესენჯერი პოპულარულია საქართველოში სხვადასხვა ასაკობრივ ჯგუფში. Rakuten Viber-ის შესახებ ინფორმირებულობის ყველაზე მაღალი დონე 35-44 წლის ასაკობრივ სეგმენტშია — გამოკითხულთა თითქმის 90%-მა იცის აპლიკაციის შესახებ. აპლიკაციის ცნობადობა, ასევე საკმაოდ მაღალია 25-34 ასაკობრივ სეგმენტში — 85%. ხოლო 45-54 და 18-24 ასაკობრივ სეგმენტებში, მაჩვენებელი კარგ დონეზეა შენარჩუნებული: შესაბამისად, 65% და 60%.

Rakuten Viber მესენჯერის გამოყენების მიზნები

სხვადასხვა ადამიანი იყენებს აპლიკაციას სხვადასხვა მიზნისთვის. რესპონდენტებმა აღნიშნეს Rakuten Viber მესენჯერის გამოყენების შემდეგი ძირითადი მიზნები: შეტყობინებები ოჯახის წევრებთან, ოჯახის წევრებთან დარეკვა, სხვადასხვა საქმიანი ზარის განხორციელება, შეტყობინებების გაგზავნა და ზარები სხვა ქვეყნებიდან კონტაქტებთან.

Rakuten Viber მესენჯერის ღირებულებები მომხმარებლებისთვის საქართველოში

Rakuten Viber, როგორც გლობალური ლიდერი კერძო და უსაფრთხო შეტყობინებებისა და ხმოვანი კომუნიკაციის სფეროში, თავის მომხმარებლებს სთავაზობს სხვადასხვა სასარგებლო ფუნქციებს. ჩატარებული კვლევის მიხედვით, ქართველი მომხმარებლები იყენებენ Rakuten Viber-ს უფასო ონლაინ აუდიოზარებისა და მოსახერხებელი ვიდეოზარებისთვის.

ასევე, საერთაშორისო ზარებისთვის, ხალხი მესენჯერს ყველაზე იაფ გადაწყვეტად მიიჩნევს. საქართველოში მომხმარებლები აფასებენ მესენჯერში ფოტოების და ვიდეოების გაგზავნის მოსახერხებელ, უსაფრთხო და დაცულ ფუნქციას.

Rakuten Viber უაღრესად ორიენტირებულია აპლიკაციის უსაფრთხოებაზე, ამრიგად, 2016 წლიდან მესენჯერში ძირითადი ფუნქციები დაცულია ბოლოდან ბოლომდე დაშიფვრით: ეს მოიცავს პერსონალურ ჩატებს (როგორც ინდივიდუალური, ასევე ჯგუფური), აუდიო თუ ვიდეო ზარებს, პირად მედიასა და სხვა დაკავშირებულ მოწყობილობებს. 

Viber: ხერხები როგორ უნდა გაერთოთ შვილთან ერთად საახალწლო მომზადებაში 
Viber: ხერხები, როგორ უნდა გაერთოთ შვილთან ერთად საახალწლო მომზადებაში 
თემის მიხედვით
Viber: ხერხები, როგორ უნდა გაერთოთ შვილთან ერთად საახალწლო მომზადებაში 
ნომრის ამომცნობი — Viber-ის ახალი უფასო ფუნქცია
ნომრის ამომცნობი — Viber-ის ახალი, უფასო ფუნქცია
თემის მიხედვით
ნომრის ამომცნობი — Viber-ის ახალი, უფასო ფუნქცია


ასევე წაიკითხეთ
Viber-ის AI-ით გაძლიერებული ფუნქცია ჯგუფური ჩატების მოკლე შინაარს მყისიერად შეაჯამებს
Viber-ის AI-ით გაძლიერებული ფუნქცია ჯგუფური ჩატების მოკლე შინაარს მყისიერად შეაჯამებს
Viber-ის AI-ით გაძლიერებული ფუნქცია ჯგუფური ჩატების მოკლე შინაარს მყისიერად შეაჯამებს
Rakuten Viber აპლიკაციაში ჩატის კონფიგურირებად საქაღალდეებს დაამატებს
Rakuten Viber აპლიკაციაში ჩატის კონფიგურირებად საქაღალდეებს დაამატებს
Rakuten Viber აპლიკაციაში ჩატის კონფიგურირებად საქაღალდეებს დაამატებს
Rakuten Viber მომხმარებელს მალე ახალ ფუნქციონალს — ჩატის საქაღალდეს მალე შესთვაზებს. ეს მათ საშუალებას აძლევს, სწრაფად იპოვონ კონკრეტული ჩატი და ზოგადად, უკეთ მართონ პირადი საუბრები. საქაღალდე შექმნილია მომხმარებლისთვის გამოცდილების გასაუმჯობესებლად, შესაბამისად, ის საშუალებას გაძლევთ დაალაგოთ ჩატები თემების, ჯგუფების ან ინდივიდების მიხედვით.
განხილვა
კომენტარები ჯერ არაა.