ProdAct — Community, რომელიც ციფრული პროდუქტების შემქმნელებს ერთმანეთთან აკავშირებს
ციფრული ტრანსფორმაცია, ეტაპობრივად, ჩვენი ცხოვრების მნიშვნელოვან და განუყრელ ნაწილად იქცა — მსოფლიოში ყოველდღიურად წარმოუდგენელი რაოდენობის ციფრული პროდუქტები იქმნება. საქართველო ცდილობს, ტენდენციას ფეხი აუწყოს, ამისთვის კი საინტერესო სერვისებისა და პროდუქტების შექმნა აუცილებელია.
სწორედ ამ მიზნითა და იდეით შეიქმნა ProdAct — პირველი ქართული Community, რომელიც ციფრული პროდუქტების შემქმნელებს ერთმანეთთან აკავშრებს. ProdAct-ის არსზე, იდეასა და მიზნებზე dev.ge-სთან Community-ის თანადამფუძნებელმა და აღმასრულებელმა დირექტორმა, გიორგი ლომიძემ ისაუბრა.
მისი თქმით, ProdAct-ს რამდენიმე მნიშვნელოვანი მისია აკისრია — უპირველეს ყოვლისა, Community-ის მიზანი ტექნოლოგიების სფეროთი დაინტერესებული ადამიანებისთვის ცოდნის მიღებაში დახმარება და მათთვის კომფორტული Networking სივრცეების შექმნაა.
გიორგი ლომიძის თქმით, საქართველოში ისეთი პლატფორმები, სერვისები და საზოგადოებები არ არსებობდა, რომელიც დაინტერესებულ ადამიანებს ProdAct Community-ის მსგავს მომსახურებას შესთავაზებდა, რამაც მათ მსგავსი სერვისის დაფუძნებისკენ უბიძგა.
ProdAct Community-ში გაწევრიანებაზე სურვილის გამოთქმა ციფრული და ტექნოლოგიური პროდუქტების სფეროთი დაინტერესებულ ნებისმიერ ადამიანს შეუძლია.
Community-ის წევრები სხვადასხვა მიმართულების წარმომადგენლები არიან, შესაბამისად სეგმენტი მრავალფეროვანია — Product Owner-ები, მარკეტერები, დეველოპერები — ეს იმ მიმართულებების მოკლე ჩამონათვალია, რომელსაც ProdAct აერთიანებს.
გიორგი ლომიძის თქმით, ProdAct საქართველოში უნიკალურია, შესაბამისად, ამ ეტაპზე, კონკურენტი არ ჰყავს. მიუხედავად ამისა, აღნიშნავს, რომ ეს ყველაფერი კომერციული ინტერესებისთვის არ გაკეთებულა და Community-ის კონკრეტული მიზნები აქვს, რაც მათ სხვებისგან გამოარჩევს.
ProdAct-მა უკვე ოთხი მნიშვნელოვანი შეხვედრა ჩაატარა. მომდევნო შეხვედრა 26 ივლისს ტექნოპარკში შედგება, სადაც Visa-სთან და საქართველოს ბანკთან ერთად ფინტექ პროდუქტებისა და გადახდების მნიშვნელობაზე ისაუბრებენ. შეხვედრაზე დასწრება უფასოა. თუმცა, ადგილები შეზღუდულია.
გიორგი ლომიძის დაკვირვებით, ProdAct Community-ის მიმართ დაინტერესება მაღალია და დროის გასვლასთან ერთად კიდევ უფრო იზრდება. როგორც თავად ამბობს, ყველა ღონისძიებაზე, რომელიც აქამდე ჩატარებულა, დაინტერესებული ადამიანების რაოდენობა ბილეთების რაოდენობას გაცილებით აღემატებოდა.
გიორგი ლომიძე საქართველოში მიმდინარე ციფრული ტრანსფორმაციის პროცესს საინტერესოდ აფასებს. მისი თქმით, მთავარი პრობლემა, რაც საბოლოო ჯამში, პროცესის შენელებას იწვევს პროფესიონალი კადრების დეფიციტია.
რა არის დროფშიფინგი და როგორ დავიწყოთ ის — 6 ნაბიჯი
დაბალი სასტარტო ხარჯების, ნულოვანი ხარჯებისა და მარტივი ბიზნეს მოდელის გამო დროფშიფინგი (Dropshipping) პოპულარული ბიზნეს მოდელია. ასეთი კომპანიის შექმნა სულ რაღაც 100 დოლარად არის შესაძლებელი. რაც მთავარია, დროფშიფერებს შეუძლიათ, პროდუქციის სრული ასორტიმენტი ყოველგვარი ინვენტარის შეძენისა ან შენახვის გარეშე გაყიდონ.
Arkan Property და dev.ge ქალებისთვის ციფრული ხელსაწყოების სასწავლო კურსს იწყებენ
ქალების მხარდაჭერისთვისა და მათი პროფესიული ზრდის ხელშეწყობისთვის, უძრავი ქონების კომპანია Arkan Property, dev.ge-სთან ერთად ციფრული ხელსაწყოების სასწავლო, უფასო, მოკლევადიანი პროგრამების კურსს იწყებს.
One Thing Better: საუკეთესო გზა იმის მისაღებად, რაც გჭირდებათ
Entrepreneur-ის მთავარმა რედაქტორმა, ჯეისონ ფეიფერმა თავისი ბლოგის, One Thing Better-ის მკითხველებს რჩევები მისცა იმაზე, თუ როგორ მივიღოთ ის, რაც გვსურს — რატომ უნდა შევწყვიტოთ დევნა და დავიწყოთ მიღება. Გთავაზობთ სტატიის თარგმანს.