Gmail ვერიფიკაციის ლურჯ ნიშანს ამატებს
სერვისი ხელმისაწვდომი რამდენიმე დღეში გახდება.
სერვისი ხელმისაწვდომი რამდენიმე დღეში გახდება.
ამ ეტაპზე არსებული სისტემა ეფუძნება შეტყობინებების იდენტიფიკაციის ბრენდის ინდიკატორის (BIMI) სტანდარტს, სადაც ბრენდის ლოგო ან ინიციალი «ავატარის სლოტში» გამომგზავნის სახელისა და მისამართის გვერდით ჩანს.
Google ახლა გამომგზავნის აიკონს ლურჯ ნიშანსაც დაურთავს, «რათა მომხმარებლებს ლეგიტიმური მესიჯების იდენტიფიკაცია გაუადვილოს».
Email-ების ძლიერი აუთენტიფიკაცია მომხმარებლებს და მეილის უსაფრთხოების სისტემებს, სპამ შეტყობინებების ამოცნობასა და შეჩერებაში, ბრენდებს და ინდივიდებს კი ნდობის ამაღლებაში დაეხმარება.