FBI საზოგადოებას ძიების შედეგებში აღმოჩენილ მავნე რეკლამებზე აფრთხილებს
FBI-მ გამოაქვეყნა საჯარო შეტყობინება, რომელიც შეიცავს რჩევებს თაღლითური რეკლამების დაბლოკვის შესახებ,
FBI-მ გამოაქვეყნა საჯარო შეტყობინება, რომელიც შეიცავს რჩევებს თაღლითური რეკლამების დაბლოკვის შესახებ,
საიდუმლო არ არის, რომ თაღლითური რეკლამები ინტერნეტის განსაკუთრებული პრობლემაა. გამაღიზიანებელი pop up ფანჯრებიდან და ბანერების სატრიალოდან მოგებული «პრიზებით» დაწყებული, მავნე ბმულებითა და რეკლამებით დამთავრებული, არასდროს ვიცით რა ელოდება ჩვენს ბრაუზერს, როდესაც ამა თუ იმ გვერდს ვტვირთავთ.
FBI-ის გაფრთხილება ეხება ყალბ რეკლამებს, რომლებიც რეალურს ჰგავს და პოტენციური მსხვერპლი უცნობ ადგილებში გადაჰყავს.
კიბერ კრიმინალები იყენებენ საძიებო სისტემების სარეკლამო სერვისებს სხვადასხვა ბრენდების გამოსახულებით და მომხმარებლები გადაყავთ მავნე საიტებზე, რომლებშიც მოქცეულია გამოსასყიდი პროგრამა (ransomware). ამ გზით იპარავენ საიტებზე შესვლის დეტალებს და სხვა ფინანსურ ინფორმაციებს.
ამ ტიპის რეკლამები, ძირითადად, საძიებო სისტემის რეგულარული რეკლამებია, რომლებიც, როგორც წესი, Google ან Binge-ის საძიებო ველის ზედა ნაწილშია მოთავსებული. (გამოყენებული საძიებო სისტემიდან გამომდინარე, რეკლამები გამოყოფილია სიტყვებით «Sponsored» ან «Ad»). რეკლამები, რომლებზეც FBI გვაფრთხილებს და რომლებიც შეიცავს რეალური ბრენდების მიბაძვას მსგავსი დომენური სახელების გამოყენებით, თითქმის იდენტურია იმიტირებული ბიზნესის ოფიციალური ვებგვერდისა.
გამორჩეული ნაწილი FBI-ის განცხადებაში რეკლამის დაბლოკვის შემოთავაზებაა. როგორც Techspot-მა აღნიშნა, რეკლამების დაბლოკვა საკამათო თემად რჩება. სავარაუდოა, რომ ბევრი საიტი, რომელსაც იყენებთ, ეყრდნობა სარეკლამო ფულს ფუნქციონირებისთვის, გამოწერასა და სხვა დამატებით რესურსებთან ერთად.
ზოგიერთი ადამიანი და ორგანიზაცია იყენებს სპეციალურ ბრაუზერებს რეკლამის დაბლოკვის გაფართოების ფუნქციით. ზოგი ეყრდნობა უსაფრთხოების ინსტრუმენტებს რეკლამების დაბლოკვისა და ექსპულატაციისთვის. ასევე, მავნე რეკლამების აღმოჩენისა და განეიტრალებისთვის.