ჩვენ ვაკანსიების სერვისი გავუშვით: გამოაქვეყნეთ ვაკანსიები და მიიღეთ უკუკავშირი!

საქართველოში 1-ლი საერთაშორისო მარკეტინგული ფესტივალი Touch.point 9 ივნისს გაიმართება

საქართველოს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტოს მხარდაჭერითა და Touch Platform-ის ორგანიზებით, რომელიც უკვე 6 წელია საერთაშორისო ტექ. კონფერენციაებს მართავს, წელს, პირველად საქართველოში, Martech ფესტივალს — Touch.point-ს ატარებს. 

კომენტარის დატოვება
საქართველოში 1-ლი საერთაშორისო მარკეტინგული ფესტივალი Touch.point 9 ივნისს გაიმართება

საქართველოს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტოს მხარდაჭერითა და Touch Platform-ის ორგანიზებით, რომელიც უკვე 6 წელია საერთაშორისო ტექ. კონფერენციაებს მართავს, წელს, პირველად საქართველოში, Martech ფესტივალს — Touch.point-ს ატარებს. 

Touch.point განკუთვნილია მარკეტინგისა და ტექნოლოგიების სფეროში მომუშავე პროფესიონალებისთვის, როგორიცაა: მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელები, მარკეტინგის მენეჯერები, პროდუქტის მენეჯერები, სოც. მედიის მენეჯერები, ქონთენთ მენეჯერები, კრეატიული სააგენტოს ექაუნთ მენეჯერები, სტრატეგიული მარკეტინგის სპეციალისტები, სტრატეგები, პროდუქტის ინჟინრები, ტექ. მეწარმეები თუ სხვა. 

ფესტივალის მთავარი მიზანია, აამაღლოს ადგილობრივ ბაზარზე მარკეტინგული ტექნოლოგიების მიმართ ცოდნა და არსებული ტექნოლოგიური გადაწყვეტების პრაქტიკაში ეფექტურ დანერგვას, მეტად შეუწყოს ხელი. 

ორგანიზატორებმა დაანონსეს სრული დღის წესრიგი. აუდიტორიის წინაშე წარდგებიან: 

  • ოკსანა ვალენტელის — «TikTok”-ის კრეატიული დირექტორი, დიდი ბრიტანეთი 
  • ენდი ჩაილდსი — «Meta”-ს ბიზნეს სტრატეგი და ფუტურისტი, გერმანია 
  • აიშა ხანი — «NIKE”-ს კრეატიული სტუდიის კრეატიული ბრენდინგის ხელმძღვანელი, იაპონია 
  • ერიკ შმალინი — «Media.Monks”-ის გლობალური მედიის ხელმძღვანელი, 2 «EMMY”-ის მფლობელი, აშშ
  • ბერნარდო გონზალეზ — «Droga5”-ის კრეატიული დირექტორი, ნიუ იორკი, აშშ
  • ლაურა ვისკო — «GREY”- ის კრეატიული ხელმძღვანელი, ლონდონი, დიდი ბრიტანეთი 
  • ჯასეკ მარკოვსკი — «Google» დიცრული რეკლამის არქიტექტორი 
  • ორსუნ ფისტიკი — «Salesforce» მარკეტინგის რეგიონალური ხელმღძვანელი 
  • ადამ ნოვაკოვსკი — «Meta» კრეატიული სააგენტოს პარტნიორი 
  • დევიდ ქოქკლი — ბიზნეს კონსულტანტი, ეფლში 27 წლიანი გამოცდილებით
  • სალი ქერქაძე — ლივინგსტონის ვებ დეპარტამენტის ხელმძღვანელი 
  • მარიამ ლელაშვილი — Optio-ს უფროსი პროდუქტ ოფიცერი 
  • სანდრო ჯავახიშვილი — JWT Metro სტრატეგიის ხელმძღვანელი 
  • ჯინო დოლინი — ტერმინალი, CEO 
  • ნინი ჩაჩანიძე — Veli.Store, მომხმარებლის გამოცდილების ხელმძღვანელი 
  • ვახტანგ მდივანი — Promofy.app, პროდუქტის ხელმძღვანელი
  • გიორგი ავალიანი — Holy Motors, დამფუძნებელი, კრეატიული დირექტორი 
  • რუსუდან გიგინეიშვილი — Evido, Country Manager 
  • მარიამ მენთეშაშვილი — PRS IN VIVO, ინსაითის ანალიტიკოსი 
  • გიორგი კინწურაშვილი — საქართველოს ბანკი, ციფრული ბანკინგის ეკოსისტემის ხელმძღვანელი 
  • შოთა ჩინჩალაძე — დამოუკიდებელი ბრენდ ექსპერტი 
  • სალი დადიანი — თი ბი სი ბანკი, ციფრული ბრენდ მენეჯერი 
  • გივი ჩხარტიშვილი — Hapttic, პროდუქტის ლიდი 

პროგრამა დატვირთული იქნება პრეზენტაციებით,პანელური დისკუსიებით, ვორქშოფებით, კრეათონით, ნეთვორქინგითა და საღამოს წვეულებით. 

ფესტივალის მთავარი თემებია: 

  • მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი 
  • მარკეტინგის ავტომაციების ხელსაწყოები 
  • ბრენდი და კულტურა
  • მომხმარებლის ქცევა 
  • ციფრული ქონთენთი და «სთორითელინგი» 
  • მარკეტინგი მეტავერსში

ყველა დამსწრეს საშუალება ექნება, მონაწილეობა მიიღოს AI კრეათონში და AI-ს გამოყენებით, მარტივი ბრიფების ამოხსნაში გამოსცადოს თავი. ყყველაზე გამორჩეულ ნამუშევრებს საინტერესო ჯილდოებიც ელის ღონისძიების პარტნიორებისგან. 

პირველი კალათის ბილეთების გაყიდვა დაიწყო. ადგილები შეზღუდულია. 

ფესტივალის პარტნიორები არიან:  თბილისი მედია სითი, საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია, აჭარა ჯგუფი, დ-ბლოკი, კეტარის ფონდი, სელფი, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია,ევიდო, ალტა, ნოქსტონი, ბრიდი, ლოვენბრაუ, ბორჯომი.  

მაისისა და ივნისის მნიშვნელოვანი ტექნოლოგიური ღონისძიებები საქართველოში
მაისისა და ივნისის მნიშვნელოვანი ტექნოლოგიური ღონისძიებები საქართველოში
თემის მიხედვით
მაისისა და ივნისის მნიშვნელოვანი ტექნოლოგიური ღონისძიებები საქართველოში


ასევე წაიკითხეთ
20 სტარტაპი, რომელმაც GITA-ს 150 ათასლარიანი გრანტი მიიღო 
20 სტარტაპი, რომელმაც GITA-ს 150 ათასლარიანი გრანტი მიიღო 
20 სტარტაპი, რომელმაც GITA-ს 150 ათასლარიანი გრანტი მიიღო 
საქართველოს ინოვაციებისა და ტექნოლოგიების სააგენტომ 150-ათასლარიანი თანადაფინანსების გრანტის მორიგი 20 გამარჯვებული სტარტაპი გამოავლინა. 
50 სტარტაპი, რომელიც GITA-ს 150-ათასლარიანი საგრანტო კონკურსის II ეტაპზე გადავიდა
50 სტარტაპი, რომელიც GITA-ს 150-ათასლარიანი საგრანტო კონკურსის II ეტაპზე გადავიდა
50 სტარტაპი, რომელიც GITA-ს 150-ათასლარიანი საგრანტო კონკურსის II ეტაპზე გადავიდა
მსოფლიოს წამყვანი სტარტაპ აქსელერატორები თბილისში არიან
მსოფლიოს წამყვანი სტარტაპ აქსელერატორები თბილისში არიან
მსოფლიოს წამყვანი სტარტაპ აქსელერატორები თბილისში არიან
GITA-ს მხარდაჭერითა და StrategEast-ის ორგანიზებით,  საქართველოში Microsoft for Startups ღონისძიება გაიმართება
GITA-ს მხარდაჭერითა და StrategEast-ის ორგანიზებით, საქართველოში Microsoft for Startups ღონისძიება გაიმართება
GITA-ს მხარდაჭერითა და StrategEast-ის ორგანიზებით, საქართველოში Microsoft for Startups ღონისძიება გაიმართება
განხილვა
კომენტარები ჯერ არაა.