Netflix მომხმარებლებს ახალ პაკეტს სთავაზობს, ამჯერად რეკლამებით

2019 წელს Netflix-მა აქციონერთათვის მომზადებულ წერილში თქვა: «ჩვენ არ ვიყენებთ რეკლამას» და დასძინა, რომ კომერციული სარგებლობის გარეშე არსებობა მათი კომპანიის ერთ-ერთი მთავარი ღირებულებაა.

თუმცა, ეს გასულ კვირას, ხუთშაბათს, 3 ნოემბერს შეიცვალა, როცა სტრიმინგის გიგანტმა  არსებობის ისტორიაში ყველაზე დაბალფასიანი საწევრო დააანონსა — Basic with Ads.

კომენტარის დატოვება
Netflix მომხმარებლებს ახალ პაკეტს სთავაზობს, ამჯერად რეკლამებით

2019 წელს Netflix-მა აქციონერთათვის მომზადებულ წერილში თქვა: «ჩვენ არ ვიყენებთ რეკლამას» და დასძინა, რომ კომერციული სარგებლობის გარეშე არსებობა მათი კომპანიის ერთ-ერთი მთავარი ღირებულებაა.

თუმცა, ეს გასულ კვირას, ხუთშაბათს, 3 ნოემბერს შეიცვალა, როცა სტრიმინგის გიგანტმა  არსებობის ისტორიაში ყველაზე დაბალფასიანი საწევრო დააანონსა — Basic with Ads.

პაკეტი Basic with Ads ფასი თვეში 6.99 დოლარს შეადგენს, რაც 3 დოლარით იაფია Netflix-ის ამჟამად ყველაზე დაბალფასიან პაკეტზე, რომელიც 9.99 დოლარი ღირს. 

კომპანია იმედოვნებს, რომ 10 წლის განმავლობაში პირველად მოახერხებს და აანაზღაურებს დაკარგული მომხმარებლების რაოდენობას. სერვისი ხელმისაწვდომია  აშშ-ში, კანადაში, ავსტრალიაში, ბრაზილიაში, საფრანგეთში, იტალიაში, გერმანიაში, იაპონიაში, კორეაში, მექსიკაში, ესპანეთსა და დიდ ბრიტანეთში, განსხვავებული ფასებით.

ეს არის Netflix-ის პირველი «შეტევა» რეკლამით მხარდაჭერილ სივრცეში — ისინი წლების განმავლობაში ეწინააღმდეგებოდნენ რეკლამის განთავსებას თავიანთ პლატფორმაზე.

კომპანიის აღმასრულებელი დირექტორი, რიდ ჰასტინგი, წლების განმავლობაში წარმატებულად «ებრძოდა» რეკლამას Netflix-ზე. მაგრამ კომპანია ამ სტრატეგიას ვეღარ იცავს. 2022 წელი Netflix-ისთვის წელი იყო. პლატფორმამ დაკარგა აბონენტები  და მისი მარაგი მკვეთრად დაეცა. 

Netflix-მა გასულ თვეში განაცხადა, რომ ის კვლავ იზრდება, მაგრამ კომპანიამ უნდა აჩვენოს ინვესტორებს, რომ მას შეუძლია შემოსავალი მოიტანოს მაშინაც კი, როდესაც მისი აბონენტების ზრდა შეჩერებულია.

რით განსხვავდება «Basic with Ads» აქამდე არსებული სერვისებისგან?

იგი მუშაობს აქამდე არსებული ძირითადი, 9.99 დოლარიანი გეგმის მსგავსად. მომხმარებლებს აქვთ წვდომა 720p ვიდეო ნაკადზე, მაგრამ არა 1080p და 4k ვიდეო ნაკადზე, რომელიც 19.99 დოლარი ღირს.

ამასთან, რა თქმა უნდა, მთავარი განსხვავებაა ის, რომ «Basic with Ads» მოიცავს საშუალოდ ოთხიდან ხუთ წუთამდე რეკლამას საათში. ეს რეკლამები არის 15 ან 30 წამის ხანგრძლივობის და ჩნდება სერიალებისა და ფილმების წინ და მის დროს.  თქვენ ვერ შეძლებთ მათ გამოტოვებას, მაგრამ იქნება სიხშირის ლიმიტები, რათა დარწმუნდნენ, რომ გამომწერები არ ნახავენ ერთსა და იმავე რეკლამებს ძალიან ხშირად.

Netflix-ის ყველაზე იაფი გეგმის მომხმარებლებმა ასევე დაკარგეს შესაძლებლობა, ჩამოტვირთონ შოუები და ფილმები თავიანთ მოწყობილობებზე და უყურონ მათ ინტერნეტის გარეშე.

რატომ აკეთებენ ამას?

Netflix-ს მიაჩნია, რომ ისინი შეძლებენ ახალი მომხმარებლების მოზიდვას უფრო იაფი სერვისის საშუალებით. სტრიმინგ კომპანიამ აპრილში დაიწყო აბონენტების პირველი კვარტალური კლება ათწლეულზე მეტი ხნის განმავლობაში. 

თითქმის მაშინვე, Netflix-ის აღმასრულებლებმა დაიწყეს მუშაობა რეკლამის დანერგვის გეგმებზე. ივლისში, Netflix-მა განაცხადა, რომ დაკარგეს დაახლოებით 1 მილიონი აბონენტი. 

კომპანიის საბაზრო ღირებულება 65%-ით შემცირდა.

Netflix-ს მიაჩნია, რომ ნებისმიერი ზარალი არსებული აბონენტებისგან, რომლებიც გადადიან Basic With Ads-ის უფრო ძვირი მომსახურებებიდან, კომპენსირდება მათ მიერ მიღებული ახალი სარეკლამო შემოსავლით.

ეს არ არის უკანასკნელი ცვლილება,რომელსაც Netflix განახორციელებს. მომავალი წლიდან, ის უბიძგებს ადამიანებს, რომლებიც «სესხულობენ» ანგარიშებს, შექმნან საკუთარი. ასევე, აიძულებს ანგარიშების მფლობელებს, რომლებიც სხვებს უზიარებენ თავიანთ პაროლებს, გადაიხადონ დამატებითი გადასახადები, რათა შეძლონ თავისი ანგარიშის მეგობრებთან და ოჯახის წევრებთან გაზიარება. 

განხილვა
კომენტარები ჯერ არაა.