ყველაზე პოპულარული ქართული ანგარიშები TikTok-ზე — ნახეთ სია Modash-ისგან
ყველაზე პოპულარული ქართული ანგარიშები TikTok-ზე — ნახეთ სია Modash-ისგან
ონლაინ პლატფორმა Modash სოციალურ მედიებში საჯარო პროფილების მონაცემებს აგროვებს. პლატფორმა წერს, რომ მონაცემები გროვდება ყოველ საჯარო პროფილზე თვეში რამდენჯერმე ჰეშთეგების, ფოტოების, ვიდეოებისა და სხვა კონტენტის აღწერისა და წარწერების და სხვა საჯარო ინფორმაციის მიხედვით. პლატფორმა მათ მანქანური სწავლების სხვადასხვა მოდელით აანალიზებს.
საჯარო მონაცემების დამუშავების შემდეგ Modash-მა საქართველოში ყველაზე პოპულარული tiktok ანგარიშების სიაც გამოაქვეყნა.
ბოლო მონაცემები 2023 წლის 24 ნოემბრით თარიღდება და ასე გამოიყურება:
Facebook-ზე ახალი სპამ შეტყობინება გამოჩნდა — არ გადახვიდეთ ლინკზე!
Facebook-ზე ახალი სპამ შეტყობინება გამოჩნდა — არ გადახვიდეთ ლინკზე!
ბოლო რამდენიმე დღის განმავლობაში Facebook-ზე ახალი სპამ შეტყობინება გამოჩნდა, რომელსაც თან ბმული ახლავს.
ალექსანდრე ჩომახიძე და მისი Facebook ჯგუფი ციფრული მარკეტინგის გაჯანსაღებისთვის
ალექსანდრე ჩომახიძე და მისი Facebook ჯგუფი ციფრული მარკეტინგის გაჯანსაღებისთვის
ალექსანდრე ჩომახიძის ციფრული მარკეტინგის ფეისბუქ ჯგუფი 10 ათასამდე ადამიანს აერთიანებს. მათი უმეტესობა სწორედ ციფრული მარკეტერია, ისევე, როგორც ალექსანდრე. ისინი სვამენ კითხვებს, აზიარებენ თავიანთ ცოდნას ან პრობლემებს და სხვებს მათ გადაჭრაში ეხმარებიან. ალექსანდრე, რომელმაც თავი პროფესიონალებს მოუყარა, ამბობს, რომ მიზანი ამ სფეროში არსებული არასწორი მიდგომების გამოსწორება იყო.
dev.ge-მ მას საქართველოს დიჯითალ საზოგადოებაში არსებული ვითარებისა და გამოწვევების შესახებ ჰკითხა.
ღირს თუ არა Facebook-ის ლურჯი ნიშნის ყიდვა — ქართველი მომხმარებლების გამოცდილება
ღირს თუ არა Facebook-ის ლურჯი ნიშნის ყიდვა — ქართველი მომხმარებლების გამოცდილება
2023 წლის მარტში Meta-მ ფეისბუქისა და ინსტაგრამის მომხმარებლებს ფასიანი ვერიფიკაცია შესთავაზა. ზაფხულში სერვისი საქართველოშიც ხელმისაწვდომი გახდა. თვეში $11.99-ად ვებზე და $14.99-ად მობილურზე მომხმარებლებს შეუძლიათ, თავიანთ პროფილებს დამაჯერებლობა და დაცულობა შემატონ.
ლურჯი ნიშნის მიღებას ვერიფიკაცია და ვინაობის პირადობის მოწმობით დადასტურება სჭირდება. ბენეფიტები კი, Meta-ს თანახმად, გაზრდილი აუდიტორია, ყალბი ანგარიშების შექმნისგან დაცვა და მომხმარებლის მხარდაჭერასთან პირდაპირი და სწრაფი წვდომაა.
ლურჯი ნიშანი ფეისბუქის აქტიურმა ქართველმა მომხმარებლებმაც შეიძინეს. ჩვენ რამდენიმე მათგანს მათი გამოცდილებების შესახებ ვკითხეთ. შეფასებები არაერთგვაროვანია.