ჩვენ ვაკანსიების სერვისი გავუშვით: გამოაქვეყნეთ ვაკანსიები და მიიღეთ უკუკავშირი!

SEO — საკვანძო სიტყვების კვლევის 10 უფასო ინსტრუმენტი

საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის (SEO) ერთ-ერთი ყველაზე დიდი შესაძლებლობა საკვანძო სიტყვების კვლევაა, რაც კონტენტის შექმნას ამარტივებს.

კომენტარის დატოვება
SEO — საკვანძო სიტყვების კვლევის 10 უფასო ინსტრუმენტი

საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის (SEO) ერთ-ერთი ყველაზე დიდი შესაძლებლობა საკვანძო სიტყვების კვლევაა, რაც კონტენტის შექმნას ამარტივებს.

საკვანძო სიტყვების კვლევა დაგეხმარებათ:

  • თქვენი სამიზნე აუდიტორიის საძიებო განზრახვა გაიგოთ
  • შეაგროვოთ ინფორმაცია დაკავშირებული თემებისა და კითხვების შესახებ, რომლებსაც მაძიებლები ხშირად სვამენ.
  • თქვენი თემისთვის მიმდინარე კონკურენტულ ლანდშაფტს თვალყური ადევნოთ.

ყველა ამ ფაქტორმა შეიძლება მნიშვნელოვანი გავლენა მოახდინოს თქვენ მიერ შექმნილი კონტენტის ხარისხზე.

საკვანძო სიტყვების კვლევა თქვენი სტატიის სტრუქტურის ჩამოყალიბებისთვისა და ისეთი რამის შექმისთვის, რომელიც თქვენი მომხმარებლების საჭიროებებს აკმაყოფილებს, გადამწყვეტია.

თუმცა ამას ყველა არ აკეთებს. ბევრი ფიქრობს, რომ ეს საკვანძო სიტყვების კვლევის რთულ ან ფასიან ინსტრუმენტებს მოითხოვს, რაც სიმართლე არ არის.

გთავაზობთ საკვანძო სიტყვების კვლევის ათ საუკეთესო უფასო ინსტრუმენტს, რომელიც თქვენს საქმიანობას გაამარტივებს.

GetKeywords

GetKeywords SEO-ებისთვის ერთ-ერთი საუკეთესო უფასო საკვანძო სიტყვების კვლევის ინსტრუმენტია.

იგი მხარს უჭერს საკვანძო სიტყვების მეტრიკას 100 000-ზე მეტ ადგილას ფილტრებით, რომლებიც ძიების შედეგებს ქვეყნებში, პროვინციებსა და ქალაქებში ავიწროვებს.

მას ასევე აქვს მეტრიკა, რომელსაც საკვანძო სიტყვების უფასო ინსტრუმენტებში იშვიათად შეხვდებით და მხარს უჭერს 45-მდე ენას.

გარდა ამისა, GetKeywords მონაცემებს რეალურ დროში აზიარებს, განსხვავებით სხვა საკვანძო ინსტრუმენტებისგან, რომლებიც შენახულ მონაცემებს იყენებენ.

ძირითადი მახასიათებლები:

  • რეალურ დროში მონაცემთა ანალიზი.
  • გლობალურ ძიებას უზრუნველყოფს.

ფასი: უფასო გეგმა შეუზღუდავი ძიებით. პრემიუმ გეგმები თვეში 24 აშშ დოლარიდან იწყება.

Sonar 

თუ Amazon-ის საკვანძო სიტყვების კვლევისთვის ინსტრუმენტი გჭირდებათ, მაშინ Sonar თქვენთვის იდეალურია.

Sonar-ს 180 მილიონზე მეტი საკვანძო სიტყვის მონაცემთა ბაზა აქვს, თანაც მრავალ ენაზე. GetKeywords-ის მსგავსად, Sonar-იც რეალურ დროში ნახლდება.

შეიყვანეთ კონკურენტის ASIN (Amazon Standard Identification Number) და Sonar საკვანძო სიტყვების ჩამონათვალს მოგცემთ, რომლებისთვისაც პროდუქტი რეიტინგულია.

ძირითადი მახასიათებლები:

  • 180+ მილიონი საკვანძო სიტყვა მრავალ ენაზე.
  • ASIN ძიება.
  • მომხმარებლის ანგარიშის შექმნა საჭირო არ არის.

ფასი: უფასო.

QuestionDB

გჭირდებათ ახალი თემის იდეები ბლოგისთვის? ამ საქმისთვის QuestionDB საკვანძო სიტყვების კვლევის ერთ-ერთი საუკეთესო უფასო ინსტრუმენტია.

როდესაც seed საკვანძო სიტყვას შეიყვანთ, QuestionDB გავრცელებულ კითხვებს შემოგთავაზებთ, რომლებსაც ადამიანები პოპულარულ პლატფორმებზე სვამენ, როგორიცაა Reddit, Stack Exchange და Quora.

ძირითადი მახასიათებლები:

  • შეიტყვეთ კითხვებზე, რომლებსაც ადამიანები ხშირად სვამენ.
  • შექმენით შესაბამისი კონტენტ იდეები იმის მიხედვით, თუ რას ეძებენ ადამიანები.
  • მონაცემთა მრავალი წყარო (Reddit, Stack Exchange, Quora).

ფასი: უფასო შეზღუდული ფუნქციებით. პრემიუმ გეგმები თვეში 12,50 აშშ დოლარიდან იწყება.

Ryan Robinson’s Keyword Tool 

ახალი ან პატარა ვებსაიტები მიზნობრივი საკვარნძო სიტყვებითა და მათი დაბალი სირთულით უნდა გამოირჩეოდნენ.

მიუხედავად იმისა, რომ საკვანძო სიტყვების კვლევის მრავალი უფასო ინსტრუმენტი ამ მონაცემებს არ გვთავაზობს, Ryan Robinson’s Keyword Tool, რომელიც ხელოვნური ინტელექტით არის მხარდაჭერილი, ამას აკეთებს.

რაიან რობინსონი პროფესიონალი ბლოგერია და კონტენტ მარკეტინგის სუსტ წერტილებს კარგად იცნობს.

ძირითადი მახასიათებლები:

  • ფოკუსირებულია არსებით მეტრიკაზე: სავარაუდო ძიების მოცულობა და შემოთავაზებული ბლოგის თემები.
  • თან ახლავს სასარგებლო სახელმძღვანელო, რომელიც საკვანძო სიტყვების კვლევის მნიშვნელობას ხსნის, რათა გაჩვენოთ, როგორ გამოიყენოთ ინსტრუმენტი საუკეთესოდ.
  • მიიღეთ კონკრეტული ქვეყნის საძიებო მონაცემები.

ფასი: უფასო.

Keyword Tool Dominator

თუ თქვენ მრავალარხიანი მარკეტერი ხართ ან ელექტრონული კომერციის სივრცეში მუშაობთ, Keyword Tool Dominator თქვენთვის შექმნილი ინსტრუმენტია.

ის საკვანძო სიტყვებს ცხრა ძირითადი საცალო მონაცემთა ბაზიდან (Amazon, Bing, eBay, Etsy, Google, Google Shopping, Home Depot, Walmart და YouTube) იღებს.

თუმცა, უფასო გეგმა საკვანძო სიტყვების ძებნის ყოველდღიურ ლიმიტს ზღუდავს და საკვანძო სიტყვების ანალიზსაც არ გთავაზობთ.

ძირითადი მახასიათებლები:

  • საკვანძო სიტყვების შეუზღუდავი ძიება (პრემიუმ გეგმა).
  • საკვანძო სიტყვების კვლევის საუკეთესო ინსტრუმენტი მრავალარხიანი მარკეტერებისთვის.

ფასი: უფასო შეზღუდული ფუნქციებით. პაკეტი, რომელიც 6 საკვანძო სიტყვის ინსტრუმენტს მოიცავს, 99 აშშ დოლარიდან იწყება.

Google Autocomplete

Google Search-ის მონაცემები შეიძლება მარტივი ჩანდეს, მაგრამ ის უამრავ ინფორმაციას გთავაზობთ, რომელიც შეგიძლიათ საკვანძო სიტყვების კვლევისთვის, განზრახვის შესასწავლად და კონტენტის შესაქმნელად გამოიყენოთ.

ძირითადი მახასიათებლები:

  • ავტომატური დასრულება
  • დაკავშირებული ძიება: აჩვენებს ძიებებს, რომლებიც ზუსტად თვენს მიერ აკრეფილი სიტყვის იდენტური არ არის, მაგრამ მასთან სემანტიკურად არის დაკავშირებული.

ფასი: უფასო.

Glimpse

Google Trends-ს ახალი საკვანძო სიტყვების მოსაძებნად ბევრი SEO იყენებს.

თუმცა, ეს კარგია მხოლოდ იმ ტენდენციების მოსაძებნად, რომლებიც უკვე იცით — სამომავლო ტენდენციების პროგნოზირება არ ევალება.

Glimpse ამ ხარვეზს მომავალი ტენდენციების იდენტიფიცირებით, რომლებიც სასარგებლოა ციფრული პიარ ან ელექტრონული კომერციის სივრცეში მყოფი ადამიანებისთვის, აღმოფხვრის.

ძირითადი მახასიათებლები:

  • ათასობით ტენდენციის მონაცემთა ბაზა. ის პოპულარულ და მაღალგანვითარებულ თემებს Google-ის გარეთ ამოწმებს, მათ შორის Pinterest-ზე, Amazon-ზე, TikTok-სა და YouTube-ზე.
  • საკვანძო სიტყვების ტენდენციების პოვნა.

ფასი: უფასო.

Keywords Everywhere

Keywords Everywhere საკვანძო სიტყვების წინადადებებს 15-ზე მეტი პოპულარული საკვანძო ინსტრუმენტიდან აგროვებს, როგორიცაა AnswerThePublic, Google Search და Ubersuggest. 

ძირითადი მახასიათებლები:

  • აგროვებს მონაცემებს საკვანძო სიტყვების კვლევის პოპულარული ინსტრუმენტებიდან, როგორიცაა Ubersuggest, AnswerThePublic, Google Search, Google Analytics, Google Search Console და Moz Open Site Explorer.
  • იზიარებს YouTube და Google ტრაფიკის მეტრიკას.

ფასი: უფასო შეზღუდული ფუნქციებით. Premium ვერსია თვეში 10 აშშ დოლარიდან.

AlsoAsked

AlsoAsked საკვანძო სიტყვების კვლევის ინსტრუმენტია, რომელიც Google-ის «People also Ask» (PAA) მონაცემების გარშემო მოქმედებს.

საწყისი საკვანძო სიტყვის შეყვანისას, AlsoAsked თემებს შორის მსგავსებას გთავაზობთ და მათ განშტოების სქემით ასახავს, რომელიც შეგიძლიათ .CSV ან .PNG ფაილების სახით ჩამოტვირთოთ.

ძირითადი მახასიათებლები:

  • დაკავშირებული საკვანძო სიტყვების იდენტიფიცირება.
  • საკვანძო სიტყვების მსგავსების ვიზუალიზაცია.
  • საკვანძო სიტყვების მონაცემების ექსპორტი, როგორც .CSV ან .PNG ფაილები.

ფასი: შეზღუდული უფასო საცდელი ვერსია. ფასიანი გეგმა თვეში 15 აშშ დოლარიდან იწყება.

Keyword Surfer

თუ ციფრული მარკეტერი ხართ, Keyword Surfer ერთ-ერთი საუკეთესო საკვანძო სიტყვის კვლევის ინსტრუმენტია, რომლის გამოყენებაც შეგიძლიათ.

Surfer საშუალებას გაძლევთ, საკვანძო სიტყვების სხვადასხვა მეტრიკა Google Search-ის გვერდიდან გაუსვლელად ნახოთ.

ძირითადი მახასიათებლები:

  • მონაცემთა ნაკრები 70 ქვეყნიდან.
  • დააკვირდით და შეინახეთ საკვანძო სიტყვები, რომელთა დავიწყებაც არ გსურთ (კოლექციების საქაღალდის გამოყენებით).
  • ფაილების ექსპორტი CSV-ის გამოყენებით.

ფასი: უფასო.

საერთო ჯამში, ეფექტური SEO სტრატეგია საკვანძო სიტყვების შესწავლით იწყება. შემოთავაზებული უფასო ინსტრუმენტები თქვენს დროს, ენერგიასა და ფულს დაზოგავს.



ასევე წაიკითხეთ
Amazon Web Services-ის აღმასრულებელი დირექტორი თანამდებობას დატოვებს
Amazon Web Services-ის აღმასრულებელი დირექტორი თანამდებობას დატოვებს
Amazon Web Services-ის აღმასრულებელი დირექტორი თანამდებობას დატოვებს
როგორ დავაყენოთ ორეტაპიანი ავტორიზაცია Google-სა და Facebook-ზე Google Authenticator-ით
როგორ დავაყენოთ ორეტაპიანი ავტორიზაცია Google-სა და Facebook-ზე Google Authenticator-ით
როგორ დავაყენოთ ორეტაპიანი ავტორიზაცია Google-სა და Facebook-ზე Google Authenticator-ით
რუსული კანონის საწინააღმდეგო საპროტესტო აქციების ფონზე ანგარიშების დაცვა აუცილებელი გახდა. ციფრული უსაფრთხოების სპეციალისტი, ნინო გამისონია გიხსნით, როგორ დავაყენოთ Google-სა და Facebook-ზე ორეტაპიანი ავტორიზაცია Google Authenticator-ის მეთოდით. 
OpenAI აპირებს, Google Search-ის კონკურენტი გამოუშვას
OpenAI აპირებს, Google Search-ის კონკურენტი გამოუშვას
OpenAI აპირებს, Google Search-ის კონკურენტი გამოუშვას
ხელოვნური ინტელექტის ბუმის ფონზე Microsoft-ისა და Google-ის აქციების ფასები იზრდება
ხელოვნური ინტელექტის ბუმის ფონზე Microsoft-ისა და Google-ის აქციების ფასები იზრდება
ხელოვნური ინტელექტის ბუმის ფონზე Microsoft-ისა და Google-ის აქციების ფასები იზრდება
განხილვა
კომენტარები ჯერ არაა.